2014年5月6日星期二

又執到筍嘢

        話說上次AEON」會員特價日,去到屯門店想賣嗰樣無嗰樣,買乜無乜,激到爆,但原來又係塞翁失馬哦!禮拜六嗰日早咗到銅鑼灣,又有排都未到時間教琴,於是又走咗去超市打個 round 打發時間。

        味噌係我雪櫃裡面嘅長期住客,最鍾意用去嚟做湯底,無時間煲湯時就大派用場,買些少蔬菜料滾湯,最後加入少量味噌,即刻有啖湯飲。煮麵時又可以用佢嚟做湯底,好過用味精啦!中間第二餐我自己好多時都會煮麵食,而且食得好簡單、好求其,通常都係淨麵一碗,唔會有其他材料,煮好麵後就加入味噌同味醂調味做湯底,又快又方便!

 


        呢隻鰹魚味噌我最鍾意,因為如果淨用白味噌的話,其實個湯煮出嚟唔多好味,但只要加一細羹鰹魚味噌落去,當堂唔同哂,鮮味好多呢!原價賣開 $22.9,會員特價日 9 折後就係 $20.6,但上次買唔到,個貨架 "吉" 哂!呢日就見到賣 $8,我梗係唔多相信自己對老花眼啦,於是拎去問個執貨阿姐,佢用部機 完之後都話係賣 $8 咋,阿姐話因為就快到期,而且存貨量多喎,所以咪要平賣速銷囉!佢話其實過咗期都一樣食得,超抵買咁話。

        係囉,味噌反正都係發酵食品,邊鬼度會有過期至得㗎,發酵時間越耐,味道就越香醇,今次真係執到筍嘢喇!


 


8 則留言: