2014年5月8日星期四

初試年糕製作

        一個人食嘢嘅口味真係會隨年齡改變,記得好細個時,有次同家人一齊去上海菜館食飯,媽咪叫咗碟炒年糕,嗰次係我第一次食呢樣嘢,感覺好難食,好難吞得落肚,自此之後都唔肯再食。直到唔知幾時,再試多次之後,突然之間又覺得好好食,特別鍾意佢煙煙韌韌嘅口感,所以自從自己要煮飯開始,都會間中整嚟食,特別鍾意食韓式年糕,因為辣嘛!

       其實年糕都唔平,無論係中式年糕定係韓式年糕都賣得好貴,我成日都覺得,一堆咁嘅粉糰點解賣咁貴,如果自己識整的話就肯定平好多,於是就上網試吓搵唔搵到食譜。喺網上都搵到好幾個年糕製作方法,但其實都係大同小異,今次試整嘅方法係我將幾個食譜綜合而成,成品口感都唔差,不過就覺得個煙韌度差少少,下次試試將糯米粉同粘米粉比例改一改,睇吓會唔會好啲先!

 

 
熟粉糰

材料:
糯米粉      40
水              30 毫升

- 材料拌勻成粉糰,用手搓圓後輕輕壓平。

- 將粉糰放入滾水內煮至浮起,盛起瀝乾水份,備用。

 
生粉糰

材料:
糯米粉      100
粘米粉      160
              140
熟粉糰

- 將粉料混合好,熟粉糰剪成細件加入粉料內。

- 邊搓邊加水,直至搓揉成糰。

- 切出一小嚿粉糰,用兩手掌心慢慢搓成長條狀,之後切成細段。

 

 
 
- 牛油紙打孔後舖入蒸鍋內,放上粉糰條,用大火蒸 20 分鐘。
 
 
 
 
 
- 將蒸熟粉糰放上防黏蓆上攤凍。
 
 

雖然呢個唔係韓式年糕做法,但因為之前整落嘅泡菜已經
醃咗好耐,味道變得越來越酸,我唔太鍾意食
太酸嘅泡菜,所以都係用韓式年糕
煮法,快手清埋啲泡菜。
 
 



Notes
-
搓粉糰時切勿將水一次過倒入,需視粉糰濕度及黏度而調整用水量。

- 蒸粉糰時,粉糰條之間需留有足夠空間,因為蒸熟後會略為膨脹。

- 做好嘅年糕可以放入雪櫃或冰格保存。
 
 
 

6 則留言:

  1. 我在網上睇左個食譜都想整架,不過因為懶囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!妳有麵包機嗎?如果有的話,咁都尚算少功夫㗎喇!

      刪除
  2. 您好鐘意食韓式食品喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳見到我呢輪成日整哩!!^^ 年糕我就不嬲都鍾意食,至於之前整過嘅韓式食品,係因為見到 Maangchi 姨整都唔太難,咪貪得意又試整囉!

      刪除
  3. 嘩~勁呀,連韓式年糕都自己整!

    回覆刪除