2014年5月28日星期三

拍黃瓜

        天氣一下子就熱到天文台要發出酷熱警告,涼拌菜式係時候要出籠喇!咁多種涼拌菜中,拍黃瓜算係簡單易做又好味!
 
 
咁熱嘅天氣,食青瓜菜式至啱,不單只口感爽脆,仲有種清新氣息!
 
 
 
 
 
 
通常都係拍爛哂啲青瓜先至去瓤,但我自己就覺得咁樣做
同喺瓦礫堆中搵生還者無乜分別,所以我會先將青瓜
開邊、去瓤,之後先放入保鮮袋裡面拍爛。






一碟無油鹽水灼西生菜,加碟拍黃瓜,我呢個晚餐都應該會
嚇嚫唔少人,唔好話係食肉獸,就算係少肉多菜
都未必接受到,肯定覺得又寡又單調!因為
一向都食得清淡,所以呢碟拍黃瓜對我
嚟講已經係好油、好濃味,加一碟
無油清甜西生菜就最夾!
 
 
 
 
 
拍黃瓜做法,可參考《拍黃瓜木耳涼拌粉皮》。

4 則留言:

  1. 我一星期都食幾餐青瓜做 lunch, 我食埋瓤架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果做沙律的話,我都會連埋瓤食,但要醃的話,我就一定會去瓤,如果唔係就一定出水出到阿媽都唔認得!起出嚟嘅瓤我係空口食落肚呀。

      刪除
  2. 還有涼伴雲耳, 皮蛋豆腐, 凍豆芽, 都是時候出籠了.

    回覆刪除
  3. 咁熱嘅天氣真係好想食凍嘢!
    BTW,你真係食得好清呢~~

    回覆刪除