2014年5月20日星期二

沙茶茄子燜麵筋

        唔知大家有無聽過,沙茶醬其實係沙爹醬,只不過潮州話中 呢個音係解作茶,潮州人飲茶叫做 蓆爹嘛,所以將沙爹醬寫成沙茶醬。但係我覺得兩者個味道都幾唔同,一食落口已經分得出。
 
        今晚用咗沙茶醬嚟燜茄子同炸麵筋,兩樣食材都燜到入哂味,超正呀!!
 
 
 
材料:
茄子
京蔥
雞髀菇
炸麵筋
蒜蓉
 
調味料:
麵豉
沙茶醬
紹酒


麻油
 
- 茄子洗淨後去蒂;京蔥洗乾淨,切去根部及深綠色部份;雞髀菇略洗,全部材料切粗片。
 
- 炸麵筋放滾水內汆水,瀝乾水份後一開二切半。
 
- 燒熱油,將京蔥及雞髀菇落鑊兜炒,灒酒,略炒片刻後盛起。
 
- 加入適量油爆香麵豉、沙茶醬及蒜蓉,加入茄子兜炒,灒酒。
 
- 倒入適量水煮滾,之後轉中慢火將茄子煮至半熟。
 
- 麵筋落鑊,與茄子一齊煮至八成熟。
 
- 將京蔥及雞髀菇回鑊,煮至京蔥稍為軟身後加鹽、糖調味。
 
- 最後灑上少許麻油,兜勻後即可上碟。


材料入哂味的話,即係代表味道相對比較濃,
剛好清甜爽口嘅京蔥同雞髀菇就
可以平衡一下整體味道。
 
 
 
 
 
 
原本將茄子泡油就可以保持到靚靚嘅紫色,但係呢個動作
我打死都唔會做,一來我成日都話之後都唔知
點處理鑊油好,二來就係好唔健康哦!
反正都係自己食咋嘛,唔需要
喇,最緊要係食得健康!
 
 

Notes
-
將炸麵筋汆水可以去除多餘油份,但不可太耐,否則落鑊再煮時會變得過腍。

 

8 則留言:

  1. 我知呀沙茶醬其實係沙爹醬,台灣都叫沙茶醬。

    回覆刪除
  2. 你唔講我都唔知兩種醬係一樣添:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得係有唔同囉,個味道真係唔似㗎!

      刪除
  3. 我覺得沙茶醬味道好似唔同沙爹醬, 沙爹醬好有南洋風味, 沙茶醬有台式風味 !
    你用沙茶醬來煮素菜, 不錯 ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都覺得個味其實唔多似!

      刪除
  4. 我都覺得係两種不同的味道噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我懷疑係從南洋傳到去潮州之後就改良到適合當地人口味。

      刪除