2014年5月8日星期四

焦糖蘋果麵包布甸 Caramel Apple Bread Pudding

        麵包布甸都唔係第一次整,之前都已經整過好多次,不過今次就試吓加入焦糖蘋果,同埋參考 blog Allie 嘅做法,唔落 cream 落去整,而我自己就更加健康,連牛奶都用水代替埋。
 
        呢個布甸可以話係一個極之環保嘅甜品,點解咁講?因為可以一次過清咗啲隔夜麵包同供過佛嘅蘋果哦!
 
 
 
 
材料:
蘋果                   1
                      3 湯匙
檸檬汁                1/2 茶匙
冧酒                   少許
厚麵包                1
雞蛋                    2
牛奶                    150 毫升
雲呢嗱濃縮液      適量
檸檬皮茸             1 個檸檬份量

- 蘋果去皮去芯,切細粒。

- 燒熱油,加入 2 湯匙糖,不斷兜炒至顏色轉變成淡啡色。

- 加入蘋果拌勻焦糖,灒酒,之後倒入檸檬汁。

- 繼續兜炒至蘋果軟身,表面呈金黃色,盛起攤凍。

- 麵包切成細粒;雞蛋拂打成蛋液,加水、雲呢嗱濃縮液及剩餘 1 湯匙糖拌勻成
  布甸液。

- 焗盅內薄薄掃上一層油,將蘋果粒及麵包粒放入。

- 倒入布甸液,再灑上檸檬皮茸。

- 將焗盅放上焗盤,倒水入盤內,放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗約 30 分鐘至
  布甸液熟透。

以上材料份量可做布甸 3 盅。
 
 
無落 cream 整嘅布甸入口比較清爽,感覺無咁滯。
可能因為我食得比較甜,覺得個布甸無乜甜味,
布甸液可能要落夠 2 湯匙糖先啱我口味。
 
 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 總共有 3 盅呀,大家咁熟,請妳食盅啦!

      刪除
  2. 落多2 湯匙糖,你都真係幾食得甜喎.0.o

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係落多 2 湯匙,係估計總共 2 湯匙啫!

      係呀,我都幾食得甜㗎!

      刪除
  3. 回覆
    1. 妳都試整呀,妳兩個小朋友都應該鍾意食。

      刪除
  4. 呢個好喎,冇牛油冇cream,我都有本錢食喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我就係唔想成日整嚫都落 cream,一來我唔鍾意食奶製品,二來又唔健康!

      妳都試吓整啦,睇吓妳覺得好唔好食。

      刪除