2014年7月10日星期四

屯門都有沙律菜賣

        呢個禮拜比較忙,無乜時間靜靜坐低寫 blog,嚟緊有空檔先慢慢出番啦!先講番上個禮拜六嘅事。
 
        做我哋呢行,星期六應該係最忙嘅一日,因為啲學生唔使返學,所以理應全日都會有學生,唔會好似平日咁成四、五點先開工。教咗足足廿年,居然呢段時間禮拜六可以全日專心量地同拍烏蠅,真係夠哂折墮!!不過折墮還折墮,我都唔會浪費咗啲時間,喺屋企做清潔、整包餅、買餸煮飯等,總之次次放嚫假都一定過返工,除非當日狀態唔好啦,咁就會用嚟休息攤抖囉!上個禮拜六就去 Winnie 屋企交收,之後順道去補充物資。去得到新墟,當然要去幫嚫Facebook 網友早前介紹過嘅沙律菜檔啦!
 
 
呢檔沙律菜都有好多款式揀,不過咁就梗係無「華記選擇
咁多啦!不過佢平過「華記」,只係 $21
,所以買一磅都超多,而且檔主仲會將外圍
唔靚嘅菜葉摘走哂先秤,真係夠哂貼心。

 
 



火箭菜聽就聽得多,食都真係第一次食,卒之都知道點解
佢又叫做芝麻菜,入口真係有種好香濃芝麻味,
不過價錢唔平,呢度 1 安士盛惠 $9
 




仲有買到 basil,不過呢樣就「華記」靚好多同抵好多喇!
同樣買 $9 / 1oz,但係枝莖又粗又硬,都好重秤,之前
「華記」買 $10 一紮,多好多又靚好多呢!
 
 
 
 
 
當日已經食咗一餐油醋汁沙律伴煙三文魚,
之後禮拜一就用咗嚟整三文治。
 
 
 
 
 
禮拜二就用日式芝麻醬同 wasabi 咗個和風沙律。

 




 

16 則留言:

  1. 睇到都流口水,我鐘意食芝麻菜,不過,我住呢區唔會有散嘅沙律菜賣,就算有都唔平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁普通都流哂囗水!?妳梗係好肚餓定喇,哈哈!

      妳住邊區呀?依家好多街市都有得賣喎!

      刪除
  2. 好清新好清新…… 你買ge沙律菜真系平喎,我系元朗買都要20幾蚊一磅,仲要有水添(╯з╰)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大部份都會濕水,係呢檔咁好咋!

      刪除
  3. 請問新墟呢間菜檔叫乜名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我又真係無留意到喎!不過我形容俾妳聽啦:
      當妳面向街市時,仁愛堂喺妳右手邊,左手邊係雅都,咁妳就揀最近仁愛堂的入口入街市,然後向左行入第二行就會見到。

      嗱,妳睇睇港台呢個節目:
      http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/foodwise&d=2014-06-20&p=6172&e=261723&m=episode,
      去到 13:17 時,妳會見到節目中菜檔,隔離檔有個雪櫃寫住 "自選沙律菜 $21/ 磅 ",嗰檔就係喇!

      刪除
  4. 我間中都會去買!但只買你圖1的沙律菜,芝麻菜呢!我家有種類似的,所以無買!至於香草也是自家種,非常方便,要食才剪!我還記得檔主教食前用冰水浸一浸會更爽脆!果然又爽又涼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢都係咁教我呀!因為係乾水嘛,所以要俾佢吸一吸水。

      妳就好啦,可以種到香草同芝麻菜,我種嚫都死,得 oregano 種得掂咋!我估係因為我屋企西斜太熱喇!

      刪除
  5. 我覺得火箭菜有陣蒜頭味喎,我呢幾日都食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁奇怪!?我真係覺得似芝麻味,仲要係日本胡麻般香濃!

      刪除
  6. 歡迎光臨小店 小店名叫 『沙律菜西菜香草專賣店』火箭係6元1安士

    回覆刪除
  7. Hi , I am Allen.
    想問下元朗天水圍屯門邊度有得買沙律菜嫁Pls Thx^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲係喺屯門新墟街市買,有 blog 友就喺元朗合益街市對出嘅街檔買。

      刪除
  8. 樂富街市,青衣街市,屯門新墟街市,元朗大橋街市,都有分店

    回覆刪除
  9. 天水圍天欣街市都有檔琦琦蔬菜賣緊沙律菜,我買過覺得好食過元朗個D

    回覆刪除