2010年6月7日星期一

蜜汁叉燒

        無整叉燒好耐啦,我諗都有大半年喇!之前整嚫叉燒都係用現成叉燒醬,既簡單,又方便。不過,後來發覺原來叉燒醬係有用色素㗎,知道之後就即刻唔想再用!

       有次見到 blog  Motonako.A 個叉燒真係百份百自家出品,醃料都係自家調配,見到咁正,梗係 "二仔底死跟啦!
 
 

材料:
脢頭豬肉      5

醃料:
                  9
                  3
生抽
              7
雞粉
              1
玫瑰露          1
南乳               適量
麻醬               適量
磨豉醬           適量
蒜蓉               少許
乾蔥蓉           少許
 

- 豬肉洗乾淨後,用抹手紙索乾水份。

- 將全部醃料材料拌勻,放豬肉入醃料內醃 45 分鐘。

- 將醃好嘅豬肉放上烤盤上,放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗 15 分鐘。

- 將肉翻轉再焗多 15 分鐘,之後轉為烤焗 ( grill ) 10 分鐘。

- 與此同時,將蜜汁材料放煲內用慢火煮至起泡即成。

- 烤焗 10 分鐘後,將叉燒掃上蜜汁,烤焗 10 分鐘。

- 再將叉燒翻轉多次,同樣掃上蜜汁,再烤焗多 5 分鐘即成。
 
食譜嚟自 Motonako.A 嘅蜜汁叉燒。



 

真係好神奇,只係用咗好少南乳,都可以會有咁靚嘅紅色呢!
 
 
 
 
 
 

Notes
- 1 = 37.5 1
= 16

 
- 時間許可的話,可將豬肉醃過夜,焗出嚟嘅叉燒會更入味。
 
- 麻醬可用幼滑花生醬代替。

- 蜜汁材料份量視乎豬肉大小及個人口味而定。
 
- 焗完叉燒後,烤盤上嘅汁可以淋上叉燒面,味道更佳。
 
 
 
 

4 則留言:

  1. 嘩, 您做佐5 斤梅頭肉.   真的好多喎.  一定好好味了.  我鐘意您個食譜, 因為它沒有加'紅色素", 食得放心d.  等放假時我都做一斤先.  謝謝您和Motonako A. for the recipe.
    [版主回覆06/07/2010 19:12:00]        個食譜係超炒 Motonako A. 咋,我買 咗 兩 嚿脢頭,夾埋一斤都唔夠呀!如果整五斤,夠食兩個禮拜喇!         我咪就係貪佢無色素,但有做到咁紅先跟住整咋嘛!聽 Motonako A. 講,個食譜好似係大少出去上堂學整 o架!

    回覆刪除
  2. 好正 , 叉燒我淨係食全瘦既 ,對肥豬肉有恐懼症.......
    [版主回覆06/07/2010 19:08:00]        我都係,所以我買 咗 兩 嚿脢頭,瘦果 嚿自己食,肥果 嚿拎俾我表舅母!

    回覆刪除
  3. 千呼萬換此出來........ 等到脛都長晒先等到,   Yeah!個樣好掂呀....香香哋嗰啲我同你殺晒佢呀吓!
    [版主回覆06/09/2010 23:12:00]        係囉,依家先交功課呀,老師!         個樣就真係好掂呀,我將幅相掟 咗上 facebook,Jacky Yu 見到都 "讚好" 喎,哈哈哈哈哈哈哈!!           妳唔好殺哂佢呀,妳一試我就露出馬腳 o架啦!我點可以同妳整果 啲比呀,簡直無得比喎!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年12月31日 上午7:56

    我無用南乳但個色都好靚架,你真係焗得好出色
    [緊張大師-小女人回覆01/30/2013 21:36:15]
    [版主回覆01/30/2013 17:26:32]激死!好似我啲學生咁,我難 keep 住個 performance!
    [緊張大師-小女人回覆01/27/2013 10:24:06]
    [版主回覆01/26/2013 20:22:21]點會失手㗎?
    [緊張大師-小女人回覆01/24/2013 11:35:22]係呀,但今次味淡了少少,醬汁唔夠多喎
    [版主回覆01/22/2013 15:37:36]點會㗎?妳係用我呢個食譜嗎?
    [緊張大師-小女人回覆01/22/2013 07:24:26]我昨夜那件完全食唔到义燒味我要封刀唔整义燒啦.
    [版主回覆01/21/2013 20:13:54]梗係妳呢排整得太多,食到佢驚啦!
    [緊張大師-小女人回覆01/21/2013 12:15:07]係呀,佢叫我唔好再整义燒喎,
    [版主回覆01/21/2013 11:32:16]作死呀妳!!
    [緊張大師-小女人回覆01/21/2013 09:16:25]我醃得好淡淡香不太濃架,我昨天又醃了,佢仲話你又整义燒呀,我回答唔係,只是醃了件豬肉啫.....哈哈哈
    [版主回覆01/20/2013 01:23:11]咁咪 OK 囉!妳以後用呢個譜整妳先生咪唔會話唔似叉燒囉!
    其實個醃料咁濃味,鬼食到有薑蒜味咩!
    [緊張大師-小女人回覆01/14/2013 12:36:43]若愛肥既人會覺瘦但對我們就十分好吃,他竟然話好食,我又覺得好好喎今次加了蒜同薑一樣去醃朋友話外出既义燒有用呢二種料我咪試下其實分別唔太大可能我食唔出有乜唔同
    [版主回覆01/13/2013 19:10:41]咁今次妳先生話似唔似叉燒呀?
    係呀,我試過買一嚿我已經覺得好肥吓嘅脢頭嚟整,可能焗完之後好多油脂都溶哂,我表舅母都仲係嫌唔夠肥!!
    [緊張大師-小女人回覆01/13/2013 08:20:36]我昨日整了加少少南乳其實味道都好吃但我揀半肥瘦燒到出來都好瘦,但媽媽鐘意老公嫌太瘦
    [版主回覆01/12/2013 23:00:52]佢食硬妳㗎喇!!
    [緊張大師-小女人回覆01/06/2013 08:50:17]佢又真係好叻喎,乜都比佢睇穿
    [版主回覆01/04/2013 01:42:27]點解妳先生會估到咁神奇呢?
    [緊張大師-小女人回覆01/03/2013 08:58:06]昨晚老公先笑我,佢話:你好似又想整义燒喎,係咪呀?我回:嘩你咁知我心意架?其實我買到梅頭回來就會試,碰巧家中有南乳可以用
    [版主回覆01/03/2013 00:17:45]得閒慢慢先整都未遲啦!
    [緊張大師-小女人回覆01/02/2013 21:52:20]明白,我會整啦,今日去了照磁力共振,這幾天都好忙,我買了回來馬上開工
    [版主回覆01/02/2013 20:07:11]用木瓜同樣達到相同效果,因為兩者都有種特別酵素,可以令肉質變得髮軟,咁就唔使落梳打粉啦!
    妳快啲試試整俾妳先生食啦!
    [緊張大師-小女人回覆01/02/2013 16:11:55]嘩,咁一定要試啦,朋友教我用奇異果汁來醃咁肉質好好淋呀,但我無試過.我一定會整因為老公愛吃义燒又好怕出面那些每次見到他買番來就好勞氣我就想整比佢食
    [版主回覆01/01/2013 19:04:26]可能我呢個仲似呀!因為燒臘舖醃叉燒時都應該未必會用到海鮮醬同叉燒醬,可能都係用番呢幾款基本調味料。而且呢個食譜係妳樓下呢位老友 share 俾我,佢話當年係俾錢跟師傅學㗎,所以食譜信得過㗎!
    [緊張大師-小女人回覆01/01/2013 14:06:14]明白,咁我試下呢個,皆因老公話我死心不息喎,我不停試了好多,係最近呢次他話好吃又有點似咁喎
    [版主回覆12/31/2012 22:07:48]我都只係用大約手指頭咁多嘅南乳去整咋!
    多謝妳欣賞呀! 用呢個方法整,妳咪連海鮮醬同叉燒醬都唔使買囉!

    回覆刪除