2011年3月29日星期二

上海炒年糕

        唔知點解,細個果陣時,試過一次喺上海舖食過炒年糕,當時印象唔係咁好,仲有少少抗拒,話過以後都唔食。但係人大咗之後,又勁鍾意食喎,口味果真會隨著年紀改變。


        韓式炒年糕都煮過幾次喇,今晚係首次煮上海炒年糕。其實我都唔係太知道點樣整,又無上網、巡 blog 做 research,純粹自己鍾意乜料就擺落去煮,買年糕果陣時已經請教咗檔主靚仔哥哥點樣煮,所以出到效果絕對唔差 o架!



材料:
脢頭瘦肉
上海年糕
冬菇
雪菜
津菜
蒜茸
紅辣椒
清雞湯


醃料:


紹酒
生抽
粟粉


調味料:


紹酒
蠔油
麻油


- 豬肉洗淨、切片,用醃料醃好;雪菜用清水浸 15 分鐘,洗淨後切碎。


- 冬菇洗乾淨,用清水浸至軟身,去蒂後切絲,浸菇水留用。


- 津菜洗乾淨,切件;紅辣椒洗淨,切粒備用。


- 燒熱油,豬肉落鑊炒至半熟盛起。


- 爆香蒜茸、辣椒及雪菜,加入冬菇兜炒,灒酒。


- 之後加入津菜及浸菇水略煮一陣。


- 豬肉回鑊,放入年糕、調味料及清雞湯,冚上鑊蓋煮至年糕軟腍。


- 當汁料煮到收乾就灒麻油,兜勻後熄火上碟。



煮上海年糕比起韓國年糕易煮,好快已經煮腍。


 



又雪菜、又蠔油、又雞湯,想唔好食都幾難囉!


 


Notes
- 雪菜浸過清水後可降低鹹度。


- 靚仔哥哥話如果年糕唔係即日煮的話,可以用水浸住放入雪櫃保存。


- 煮年糕時記得間中兜炒一下,以免黐底。


- 年糕煮至軟身即可,否則會太腍,亦會變得非常黏。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 你都炒得OK呀。
    [版主回覆03/29/2011 13:30:00]        第一次整算係咁啦!

    回覆刪除
  2. 我喜歡食上海年糕.   一於跟您的食譜炒番碟.   Thanks for the recipe.
    [版主回覆03/30/2011 16:49:00]        大家都係知音人喎!         我呢個食譜真係 "自家品牌",亂咁 嚟o架咋 ,希望妳都成功啦!

    回覆刪除
  3. 我愛我愛我愛我愛...........炒年糕啊!  
    [版主回覆03/30/2011 16:57:00]          既然妳愛妳愛妳愛妳愛妳愛………咁就即刻郁手炒啦!

    回覆刪除