2011年10月31日星期一

花生咖啡鬆餅 Peanut Coffee Muffin


    上次整嗰個香橙朱古力曲奇係應阿 Bill order 而整,今次呢個 coffee muffin 就係 Miss Cheng 好耐之前嘅 order,噚日卒之都可以 交貨喇!






 


材料:


自發粉   125


梳打粉   1/4 茶匙


雞蛋     1


即溶咖啡粉   1 湯匙


淡忌廉   30 毫升
  30 毫升


  70


  少許


橄欖油  50 毫升


花生碎   適量


 


- 自發粉同梳打粉混合過篩 3 次;雞蛋拂打成蛋液。


- 咖啡粉先用小量熱水溶解,之後加入凍水至30 毫升。



-
糖同鹽加入粉類內均勻混合,備用。



-
將咖啡溶液、淡忌廉、蛋液及橄欖油混合好,之後倒入粉料內拌勻成麵糊。



-
將麵糊倒入紙模內,然後灑上適量花生碎。



-
放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘至熟。


 


以上材料份量可做鬆餅 6 個。





今次個 texture 真係勁鬆,可能真係好似 Louisa 咁講,用自發粉整 muffin
係會比起用普通麵粉整更加鬆軟。




表面加花生碎,令到  muffin 多份香氣之餘,亦可以增加口感。


 


 


Notes


- 自發粉可用低筋麵粉代替,但要額外加入泡打粉 1 茶匙。



-
可直接用 60 毫升牛奶代替淡忌廉同水。



-
攪拌麵糊時,當所有材料大致混合好後就必須停止攪拌,以免起筋而令成品唔夠鬆。


 


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


 

1 則留言:

  1. 通常自發粉內唔係已經有哂所有料既了咩..做乜仲要加梳打粉架....所以我從來都鐘意用自發粉...呢個又花生又咖啡...香到暈哂大浪啦...^^
    [版主回覆10/31/2011 16:27:54]其實呢次都係我第一次用自發粉整嘢咋,因為自發粉貴好多之餘,有時整嗰樣嘢係唔駛有泡打粉的話,咁就用唔著,靈活性比較低,呢次都係聽個 friend 講話用嚟整 muffin 效果會比普通低筋粉好先至買包試用咋!
    [版主回覆10/31/2011 16:24:11]係啦,我都覺得好奇怪,我參考過好幾個食譜,全部有落咖啡粉嘅都會額外加少少梳打粉。其實我真係唔係太鍾意用o架,因為無論落幾少都有 "朕" 鹼味!!不過既然大部份食譜都有落,我怕唔落會失敗喎!…………至於香味,妳又估錯喎,次次用咖啡粉整嘅嘢都食唔出、聞唔到咖啡味,其他人都食唔到,所以我好肯定出面整嗰啲咖啡乜、咖啡物肯定落咗咖啡精或咖啡香油。

    回覆刪除