2013年5月8日星期三

紅豆南瓜煎軟餅

喺《家常便飯》度咪話菜檔阿姐介紹我買咗成個南瓜嘅,雖然唔係好大個,但始終自己一個人食,又點會食得哂呢!所以一個瓜用嚟整幾樣嘢都得呀!

之前咪問過大家我煮日式紅豆餡嚟做乜嘅,咪就係整呢個中式甜品囉!係呀,咪就係用日式材料整中式甜品咋嘛!


 




材料:

南瓜肉 80

粘米粉 15

糯米粉 90

10

日式紅豆餡 80



 



- 南瓜肉切細後蒸至軟身,隔去多餘水份,用叉壓爛成南瓜蓉,南瓜水留用。




-
粘米粉及一半糯米粉、糖混合好,將熱南瓜蓉加入,用膠刮拌勻成糰。




-
將剩餘糯米粉加入,逐少加入南瓜水搓成光滑軟熟粉糰。




-
粉糰平均分成 8 份,將細粉糰搓圓後壓扁、壓薄,分別包入 10




-
捏緊收口,搓圓後輕手略為壓平。




-
燒熱油,將粉糰放入,用慢火煎至兩面稍為硬身。




-
加入少量水,冚上鑊蓋煎焗至水份完全蒸發。




-
打開鑊蓋,將兩面煎至金黃香脆即可上碟。



 



以上材料份量可做煎餅 8 件。





個個煎餅都煎到金金黃黃,外型又 "圓碌碌",好啱用嚟做賀年甜點喎!







餅皮煙煙韌韌,自家製作嘅紅豆餡又唔會太過甜,
鍾意食糯米嘅朋友肯定鍾意呢個煎軟餅呀!








Notes

-
加水煎焗時必須冚上鑊蓋,藉此用水蒸氣將粉糰焗至熟透。




-
日式紅豆餡製作方法,請參閱《日式紅豆餡》。




-
搓粉糰時可加入少許油,令到粉糰更加柔軟。

6 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年5月9日 上午8:26

    我呢個真係講左九千幾年話整比媽媽吃,她超級愛南瓜,你都記得我講好多次.母親節就整呢個孝順下媽媽先.朋友多謝你呀.
    [版主回覆06/02/2013 23:55:36]我鍾意食黃番薯多過紫番薯都係因為嫌佢乾身呀,就算煲糖水都仲係覺得乾!
    [緊張大師-小女人回覆06/02/2013 20:50:44]你好叻,我今日整呢個紫蕃薯蛋糕真係好乾一點水都沒有.....但幸好老公收貨佢話好好味,唔會好似平日咁彈到飛起.
    [版主回覆06/02/2013 19:22:55]照理應該無問題,不過我覺得要額外加水囉,我成日都乾得紫番薯好乾身,連壓爛成薯蓉都有少少難度。
    [緊張大師-小女人回覆06/02/2013 08:27:43]我想用紫蕃薯整可以嗎?我今日有係度想用埋去,~唔知會點呢?
    [版主回覆05/31/2013 16:14:10]等妳呀!
    [緊張大師-小女人回覆05/28/2013 17:05:32]收到啦,我一定會同你分享的.
    [版主回覆05/28/2013 15:34:38]再整好個靚樣就公諸同好啦!
    [緊張大師-小女人回覆05/24/2013 10:07:11]用了少少油去搓,咁我明白晒下次一定唔會壓到咁扁啦,多謝你朋友
    [版主回覆05/22/2013 21:31:43]咁妳下次整就唔使刻意壓到扁哂啦!
    咁妳整時有冇落油搓?
    [緊張大師-小女人回覆05/22/2013 07:42:20]我又係好多餡呀,所以你會見到少少紅豆穿了出來,我真係覺得呢個好好食,那口感是我家個個都愛,我相信呢個一定會受歡迎成日整啦
    [版主回覆05/21/2013 17:03:30]我咁厚係因為餡多咋嘛,包餡時已經將塊皮攤到薄哂啦,點會唔熟呀,仲加水煎焗㖭!妳擔心煎燶好過啦!
    [緊張大師-小女人回覆05/19/2013 13:44:58]你知道我為何要壓到咁扁呀,我擔心燶晒都未熟,我見到你咁厚我驚呀
    [版主回覆05/18/2013 22:58:28]唔使多謝!但我覺得妳壓得太扁身喇,妳試試輕輕壓一壓就停手,形狀要似個腰鼓呀!
    [緊張大師-小女人回覆05/12/2013 07:59:19]我整了呢個餅啦好得只是個形唔係好似你整得咁靚,但好好吃.多謝你呀朋友.
    [版主回覆05/09/2013 23:37:56]都話要搵次睇住妳做,先知道妳發生咩事!
    [緊張大師-小女人回覆05/09/2013 15:47:25]我同你幾似架,哈哈哈.大家都咁孝順呢.我乜鬼都想整但又唔識,見到你們整到咁靚好想學又次次都衰左,多謝你祝我好運.
    [版主回覆05/09/2013 14:24:23]喂,做乜妳樣樣都話講咗十萬九千幾年都未整呀,咁妳咪又係好似我咁樣,思想上好想整,肉體上好懶去整!咁咪五十步笑百步,妳仲話我㖭,哼!
    係啦,趁呢個母親節的起心肝整啦!對妳嚟講,真係要講句預祝成功至得!!

    回覆刪除
  2. Copy咗啦⋯等我又整
    [版主回覆05/09/2013 14:20:37]快啲整啦,整完要掟相上嚟俾大家欣賞呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈.........我都估得差不多
    [版主回覆05/09/2013 14:19:53]係囉,所以我話妳越估越接近呀!

    回覆刪除
  4. 好掂喎
    [版主回覆05/12/2013 00:33:53]OK 㗎,易整又好食!

    回覆刪除
  5. 請問你今次買的南瓜, 皮係橙黃色還是綠色? 整得好靚 !
    [版主回覆05/18/2013 21:22:10]多謝妳先,芹菜!
    我係買中國南瓜整,因為試勻哂咁多種南瓜,最甜都係中國南瓜,連菜檔阿姐都係咁講。我老友教我,如果煲糖水就用深綠色皮、圓形嗰種,連皮一齊煲,因為比較實淨,唔易煲爛,口感比較粉,即使唔夠甜都唔怕,因為煲糖水嘛!
    正宗日本南瓜我就唔捨得買嚟食喇,因為實在太貴!雖然成日都聽到人話好甜、好食,但都唔知真定假,萬一唔甜我就蝕大本!!

    回覆刪除
  6. 唔like紅豆...改黑芝麻蓉...
    [版主回覆05/18/2013 21:16:08]知妳啦!黑麻蓉餡,正喎!!

    回覆刪除