2013年5月28日星期二

咁點得㗎!!!!

原本噚晚漏夜覺都唔瞓去打好個咖啡 mousse cake 食譜同大家分享,點知辛辛苦苦咁打好哂字 ( 而且我打中文其實好鬼慢 ),一撳上載之後,成篇嘢得番 1 幅相同少部份文字,激到我想即刻爆粗!!之後再試多次都係咁,諗住隻虎梗係個 server 又發生事故,所以就即刻 offline 熄機瞓覺,第二朝再試過。

點知今日再試情況都仲係咁,於是就走去編輯部度睇吓發生咩事,睇吓有冇人同我一樣有呢個情況,點知原來由依家開始,每篇 blog 都只可以上載 16,000 個字元,而且仲係包括埋 HTML 編碼在內,咁就死得啦,淨係幾張相加一、兩段文字已經過咗上限,咁點得呀!!唔通真係要一篇文分開幾篇  blog 嚟上載咩!?煩!!!!

官方有咁嘅措施,都係多得班害群之馬、垃圾兼老鼠屎啦!唉,唔講喇,無哂 mood 呀,你哋去編輯部度睇吓詳情啦!!!

http://blog.yahoo.com/yblog_hk/articles/1301357/index


2 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年5月28日 下午5:08

    幸好我無乜文彩所以好短咁文字就可以,但你們的心血白白死係佢手上......我都一樣會爆粗架
    [版主回覆06/02/2013 23:19:37]唉,希望可以快啲解封啦!
    [緊張大師-小女人回覆06/02/2013 21:25:34]好呀,又玩下先但你唔好咁勞氣,好多blogger都係中招啦.
    [版主回覆05/31/2013 15:06:43]唔關文彩事呀,佢個 quota 真係好少囉,包埋 HTML code 計算喎!!妳試吓寫完 blog 之後轉做 HTML 編輯器檢視呀,即刻多咗幾多 "外星文" 至得㗎!!

    回覆刪除
  2. 乜咁煩
    [版主回覆05/31/2013 15:04:44]咪係!攪到我依家用多好多時間去處理呀!!

    回覆刪除