2013年5月4日星期六

香蔥香腸班戟

噚日去買菜時,菜檔阿姐又俾咗一大棵蔥我,就算整完蔥花都仲有大把剩,之前啱先整完蔥油餅,又唔想咁快再整多次,突然忽發奇想,之前整過鹹蛋糕,不如試吓整鹹 pancake 都好喎!

 


材料:

低筋麵粉 120

泡打粉 1/2 茶匙

梳打粉 1/2
茶匙


 1 茶匙

 2 茶匙

黑椒粉 少許

雞蛋  1


  100 毫升

香腸 1

蔥花



- 所有粉類混合過篩,之後加入鹽、糖同黑椒粉拌勻。



- 雞蛋拂打成蛋液,加水混合好,再加入粉料攪拌成麵糊。




- 香腸切片後連同蔥花一齊加入麵糊內拌勻,




- 麵糊靜置 15 分鐘。




- 燒熱平底鑊,勺入適量麵糊,用慢火煎至出現氣泡。




- 將班戟翻轉,煎至全熟後盛起。

- 餘下麵糊依同樣方法煎熟。



哈哈,估唔到效果都唔錯喎,有啲似中式薄罉風味哦!










Pancake 入口
鬆軟,有蔥香亦有香腸嘅鹹香。





Notes

-
水份用量可依班戟厚度而作出調整,水份越少,麵糊越稠身,可以煎到較厚班戟。

4 則留言:

  1. 今日都整咗鮮尤韓式pancake
    [版主回覆05/06/2013 12:01:59]嘩,妳個 pancake 仲正喎,有鮮魷㖭!

    回覆刪除
  2. 似唔似大阪燒?
    [版主回覆05/07/2013 14:20:21]哦,咁我知妳講咩喇!一講我未食過,無得比較。依我有生之年食過嘅嘢去比較,我會覺得有少少似章魚小丸子呀!
    [Mrs. Benz 班太回覆05/07/2013 14:08:21]即係Okonomiyaki, 即係日本鐵板燒嘅pancake, 有椰菜, 煙肉, 海鮮...
    [版主回覆05/07/2013 01:18:57]恕小弟孤陋寡聞,未知咩係大阪燒!!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2013年5月7日 下午12:02

    吓,我要用二元去買都係少少咋,姐姐都對你好好喎.我有整過呢個但無你用咁多材料,可能我淡淡地已覺得好食.
    [版主回覆05/09/2013 12:42:02]調味料呢家嘢,跟自己口味落啫!
    [緊張大師-小女人回覆05/08/2013 18:39:33]但你的調味比我多幾樣喎
    [版主回覆05/07/2013 13:54:35]其實都係睇佢隨手拎幾多俾我啫!
    有得幾多材料呀,咪就係得蔥同腸咋嘛!

    回覆刪除
  4. 兩件吖唔該.....
    [版主回覆05/18/2013 21:15:16]兩件夠唔夠呀?兩個大帝都唔夠食啦!

    回覆刪除