2009年11月12日星期四

1881 Heritage 取景

      星期一果日同 Winnie 喺 「POKKA CAFÉ」食完 lunch 之後,去咗新世界中心間「Towngas Avenue」兜咗個圈,睇咗佢想要睇嘢之後,就過番去 「1881 Heritage 」果度影相。



        點解無端端會有興趣嚟呢度影相呢?因為之前喺好友明仔個 blog 度睇到佢喺度影咗好多張好靚嘅夜景,好吸引,咁啱星期一又去開尖沙咀,梗係順便過埋去影相啦!學 Miss Cheng 話齋,我哋係鄉下仔嘛,出開城就梗係要用盡全日 o架啦!



1881 Heritage 原本係前水警總部嚟 o架,不過早前政府就搵
"李超人" 幫手做古蹟活化工作,將佢變成咗一座露天商場。


 



呢座就係前水警總部主樓喇,依家變咗做一間餐廳。


 



主樓旁嘅一個特色 balcony


 



主樓對出果兩支炮都有保留到喺度呀!我依家正準備發炮 o架喇,
哋小心被我擊中


 



商場已經準備好聖誕裝飾佈置。


 



商場內除咗有商舖 …………


 



………… 仲有餐廳食肆 o添!呢個露天茶座好有 feel 呀!


 


 



呢座我諗應該係天文台其中一座建築物,點解?因為 …………


 



………… 屋頂有個用嚟測風向, Winnie 所謂嘅 "公雞" 風向儀囉!


 



哋估唔估到呢個係咩嚟呢?係船上嘅桅杆?唔係 …………


 



………… 係用嚟懸掛風球 o架!你哋知唔知最埋果個圓形嘅係
幾多號風球呀?我好似未見過有圓形 o架噃!


 



        呢棵百年老樹就一定要影啦!如果有 blog 友記得的話, 喺呢個商場施工其間,為咗保留呢幾棵古樹,用咗一個好特別嘅方法,將整棵樹淩空咁保留喺度,而喺棵樹下面個山丘就夷平咗,真係不可思議!所以 Winnie 一直都好記得呢個鬼斧神工!


 



        呢座旋轉樓梯好靚,但其實就係一個美化嘅沉箱,嚟鞏固棵古樹而 "特製" o架!試吓,之前施工時,根本係無呢個旋轉樓梯 o架,係後期喺棵 "凌空半天吊" 嘅古樹下起呢座樓梯,真係覺得好神奇!


 



喺呢個位置可以影到哂前水警總部主樓全貌。


 



落番去地面,地下竟然砌一幅地圖!


 



        嗱,我同 Winnie 兩個都係住喺呢度 o架啦!死人 Winnie 幾衰呀,一路幫我影相一路喺度笑,話個 pose 好有監躉 feel 喎!!  佢梗係未死過定喇!!


 



從呢個角度望上去層次感好強,我覺得好靚,不過我就好想炸
後面個座大剎風景 YMCA 囉!


 



我睇番明仔影啲相,佢去影相果晚,後面果堆人嘅兩旁係有瀑布
流水 o架!果個凸出嘅弧形簷蓬頂係個水池嚟 o架!


 



        嘩,Winnie 做乜咁好笑呀?唔怪得之 Louisa 啱呢陣打電話俾我時問我做乜咁開心啦!可能係佢聽到 Winnie 啲笑聲呀!不過我都幾鍾意呢張相,因為好少會有機會影到真情流露嘅一刻!


 


        本來諗住睇完 opera 出嚟再影埋夜景 o架,不過實在太夜,差唔多 11:00 pm喇,所以最後都無影到夜景,有少少遺撼,因為夜景同日景完全係兩回事嚟 o架!!


5 則留言:

  1. 真係好靚喎, 不過, 假期一定多人到爆 !
    [版主回覆11/14/2009 00:38:00]        唔係呀嘩,咁驚?邊個用我個 account 留言!?自己留言俾自己??

    回覆刪除
  2. 希望保留多啲舊建築物啦........
    [版主回覆11/14/2009 00:36:00]        好彩依家政府都關注 吓 古蹟活化、保育呀!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2011年1月12日 上午9:39

    Wow, you took lots of pictures bor! The day I went, there were sooooo many people, it was quite hard to pictures without 'strangers' in the back... so no mood lor.
    [版主回覆01/12/2011 18:55:00]        I think you visited there on weekend or holiday, right?

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2011年1月12日 下午7:17

    I was there on a Saturday, bad choice! 
    [版主回覆01/12/2011 19:23:00]        Oh, that's why it was so crowded!

    回覆刪除
  5. 圓形嘅係強烈季候風信號
    [版主回覆09/06/2012 03:20:43]嗯,唔講都真係無留意到喎!

    回覆刪除