2009年11月16日星期一

蒸饅頭 ( encore 篇 )

        噚日搭緊地鐵去廣播道時,到咗樂富站準備上去 lobby 出閘時先發覺有個 missed call,原來係個細佬 call 過我,可能因為我無接到佢電話,佢就 sent 個 SMS 俾我,話俾我聽佢兩個上唔到堂,叫我唔駛去佢哋屋企喇。嘩,好彩我仲未出閘啫,如果唔係就真係嬲死我!


        咁我咪上番車直接返屋企囉!原定計劃係諗住放工返屋企後,整番熱啲隔夜餸食就算,但因為提早咗放工,返到入屯門都只係四點零鐘,見時間尚早,咪順道走去街市買餸煮飯囉!所以啲隔夜餸就變咗留番今晚食,亦正因為咁樣,今日就變得清閒,專登瞓晏啲先起身,洗完哂衫晾好之後,就開始郁手整饅頭喇。


        因為之前已經整過一次饅頭 o架喇,加上早幾日先至啱整完紅豆煎餅對於搓中式麵糰都叫做有小小經驗啦,所以今日搓個麵糰比較易上手,加上上次Louisa 屋企再整燕麥包時,佢教咗我同 Winnie 點樣搓麵糰,佢仲教咗我哋 "撻" 個麵糰,咁我今日咪即刻試吓囉,果然真係慳好多力,仲易起筋好多 o添喎!所以今次搓呢個麵糰都幾順手,好滿意呢!



        上次只係用咗食譜材料一半份量去整,今次就用足 500 克麵粉,一次過整定多啲放喺冰箱,隨時拎出嚟蒸番熱做早餐或午餐都好方便。


 



        上一次整果陣時,我都同 Louisa 傾過,話啲顏色好黃,唔夠白淨,原來佢整奶皇流沙包時都有遇到呢個情況,後來佢返去請教「煤氣」啲導師,原來中心用嘅係「美玫牌」麵粉,整出嘅成品會白淨好多,之後佢都有同佢家姐講呢個問題,後尾家姐喺佢自己屋企附近買到「美玫」麵粉,就送咗一包俾我,今日我整呢啲就係用佢嚟整 o架啦!不過硬係覺得仲係唔係好夠白,咁當然,比起上次果啲,今次呢啲係白咗好多,不過見過街賣果啲真係好白 o架喎,唔通係漂過!?另一個原因,可能係因為包「美玫」粉唔夠 500 克,唯有溝咗幾十克 "來佬貨"「Gold Medal」all purpose flour 落去,唔知呢小小粉有冇咁大影響力呢!


 



哋睇,呢幾隻幾樣衰!可能係我捲嘅時候捲得唔夠實,所以蒸熱
膨脹時就爆番開!


 



        蒸好之後,啱好係 tea time,所以順便沖杯茶俾媽咪,等佢可以同我一齊 "飲啖茶、食個包" ,不過媽咪今日個 tea set 係 cross over,北方饅頭加一杯 English breakfast tea!


沒有留言:

發佈留言