2009年11月13日星期五

紅豆煎餅 Chinese Fried Red Bean Cake

        今日呢個紅豆煎餅,其實係為 Lily 而整嘅。


        話說早前佢俾咗張剪報我,係一個食譜嘅,佢話睇到幅相好似好好食咁,如是就剪低俾我,叫我有時間試吓整,咁我就應承佢,如果整咗就通知佢,俾佢試吓,睇吓係咪真係咁好食。


        淨係睇幅相都似模似樣,呃得吓人 o架,呵呵!



材料:
低筋麵粉      60克
中筋麵粉      240克
泡打粉          3克
糖                  30克
速溶酵母      4.5克
水                  160克
白油              6克
紅豆餡          250克


以上材料份量可做約 5 - 6 個煎餅。


食譜係嚟自 lovecook2.mysinablog.com


 


- 先將糖溶水度,然後放入微波爐內 "叮" 約 30 秒至微暖,之後將小量糖水同酵
  母混合,拌勻備用。


- 將麵粉同泡打粉混合好,加入酵母糖水,拌勻,之後再逐少逐少將剩低嘅暖水加
  入,攪拌成麵糰。


- 麵糰搓成形後,加入白油搓勻,然後冚上保鮮紙,發酵 10 分鐘。


- 之後將麵糰搓至光滑,然後分成每個約 80 克重嘅小麵糰;紅豆餡就分成為約 50
  克一份。
 


- 用擀麵棍將小麵糰擀成薄麵皮,包入紅豆餡,收口後將麵糰稍為擀扁。




- 包好餡後,將麵糰再次冚上保鮮紙,靜置 30 分鐘。


 



- 燒熱油,用慢火將麵糰煎約 10 分鐘至熟,兩面煎至金黃色就可以盛起。 


 



攪掂,可以上碟影相!係咪都幾吸引呢!


 



金玉其外呀!你哋睇,我啲包餡技術幾差勁,啲餡歪埋一邊呀!!


 


        每次做嚫包餡麵糰我都唔識收口,整嚟整去都埋唔到 "欄",卒之咪攪到啲餡分佈唔平均囉!所以點解一開始我就話睇個樣都呃得吓人囉!嚟都要請教Louisa 佢點樣將個流沙包收口先得喇。



Notes:
- 白油即係固體菜油,如果屋企無的話,可以用牛油代替。


- 根據原食譜,可用奶代替水加入麵糰。 


- 原食譜係用中式紅豆沙,但因為我之前整落啲日式紅豆餡,貪方便照用。


- 煎嘅時候,一定要用慢火煎,如果唔係,個紅豆餅就好易煎燶。


- 食譜提議,煎麵糰時可冚上鑊蓋半焗半煎。


1 則留言:

  1. 外表又真係好靚呀, 雖然個餡包得吾多好, 但係個皮好吾好食呢???
    [版主回覆11/16/2009 00:56:00]        個皮好食呀,十足厚蔥油餅果隻 texture,有少少麵包質地果隻呢!

    回覆刪除