2009年11月10日星期二

學識放低係我嘅終身事業

        要學識放低,對於我嚟講,真係仲難過叫啲病態賭徒去戒賭!

        一樣喺一般人心目中可能只係好小嘅事,我都可以煩足自己一整晚,以為好似其他人咁講,瞓醒覺就乜都會唔記得啦,點知,起身之後,第一樣諗到嘅,都係同一件事,真係撞鬼都無咁早!!

        唉,怪就怪今次係自己先主動撩起,導致事情發生,雖然唔係咩大不了,但係自己個心都真係幾唔舒服,無法,自己衰,自己嘅,唔關任何人事!

        媽咪講得啱,君子之交淡如水!

        睇嚟,學識放低將會係我嘅畢生任務,我會盡力去學、盡力去做,有無成果,真係好在乎自己喇!

        努力,加油,唔好要媽咪擔心我!!

2 則留言:

  1. 冇錯, 學識左, 你就人生畢業了, 我都未得.
     
    有冇睇過星球大戰........綠色的jedi master yoda同 anakin講的一句最重要的說話 :
     
     Train yourself  to let go, of everything you fear to lose!
     
    他失敗左, 衰左.
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/wongcmun/article?new=1&mid=2587
    [版主回覆11/14/2009 00:16:00]        智者大師講得好 啱,不過,知易行難呢!

    回覆刪除
  2. 喂, 你又唔聽我講啦, 你真係要好似我咁, 爆完廠瞓醒就冇事至得架, 如果唔係就自己辛苦啦 ! 每一日都有好多事發生, 唔開心既一定多過開心既, 好似你咁既話, 咪一早入咗青山啦 !(係香港果個,唔係東京果個青山喎,東京個青山就唔怕入架, 哈哈), 我星期一就入青山啦, 嘻嘻, 24号見啦 !!!  
    [版主回覆11/14/2009 00:20:00]         唉,如果真係可以話唔記得就唔記得就好囉!         我同 Winnie 依家咪住 喺青山囉,妳無睇到我 喺 1881 Heritage 影果張相咩?

    回覆刪除