2009年11月25日星期三

北芪黨參靈芝湯

        早陣子,喺電視度睇到一個節目,請咗一位中醫師接受訪問,之後就介紹咗幾款有助增強抵抗力嘅湯水,其中一款材料非常簡單,係用黨參、靈芝、蜜棗同雞肉嚟煲湯。咁我見上個禮拜又啱病完,今日就試試煲呢個湯嚟飲,補一補佢!


        不過,因為煲雞湯 "無益",所以我就改用瘦肉嚟煲,仲加埋黨參個 "好拍擋" 北芪落去 o添,應該冇乜大礙,因為我記得之前陪媽咪去廣華醫院中醫部覆診時,個中醫師話最好煲冬蟲草飲,咁因為我哋不嬲都唔係啲咩大富之家,根本負擔唔起日日飲蟲草湯咁奢侈,於是媽咪就問醫師如果唔用冬蟲草的話,可以用咩代替,醫師就話每次都落幾片北芪,都會有一定功效。其實媽咪當時身子已經虛弱得好厲害,醫師都建議用北芪煲湯飲,所以我諗藥力應該唔會太強,我飲咗應該都無事啩!



材料:
北芪
黨參
靈芝
蜜棗
瘦肉


- 瘦肉洗淨、汆水,之後用水沖去多餘血水,備用。


- 除蜜棗外,所有藥材用暖水浸一粒鐘,之後洗乾淨。


- 將所有材料一齊落水度煲,之後依照真空煲用法將湯煲好。


- 飲用前加鹽調味。


沒有留言:

發佈留言