2009年11月20日星期五

卒之都打敗仗喇!!

        成世人都好憎冬天,又凍、又乾,攪到個人好唔舒服,簡直係恨之入骨!!


        凍:手腳冰冷,唔願郁,朝早起咗身都唔願離開張床,攪到個人鬼死咁懶。


        乾:手腳爆哂拆,裂到流哂血,痛死!上次整玻璃曲奇Winnie 都見識過,親眼目睹慘況,差啲血染曲奇麵糰!

        每年我都例必會講嘅說話:冬天有咩好!!

        卒之,喺星期二果晚,即係最凍果幾日,卒之打敗仗,發燒加頭痛,真係慘過 "梁天來"!

        發燒:全身發滾,周身骨痛,肌肉酸軟無力,渾身不自在。


        頭痛:無哂心機,乜都唔想做,簡真痛不欲生,連瞓都瞓唔到,食藥又無用,"典" 床 "典" 蓆,都唔知點好!

        喺呢兩種平生最怕嘢一齊夾攻下,今次仲唔死?死未!


        好彩老豆返嚟煲咗兩次盒仔茶俾我飲,先至退咗燒,個人先舒服番啲咋!不過,唔係呢次病一病,都無機會俾我瞓番夠本。平日根本係唔夠瞓,呢兩日真係乜都補番哂數,幾乎一日 24 小時係咁瞓、係咁,足足瞓哂 48 小時,是因禍得福嗎?連社區中心同老人中心嘅堂都請哂假,一向都唔鍾意請假,病極都要死頂、死撐嘅我,呢次都唔到我唔請假喇,可知我真係幾咁辛苦呢!原本應承好 Gordon 整個 Classic Chocolate Cake 俾佢同佢媽咪,卒之都無整到,佢打電話問我係咪有整蛋糕,我都唔好意思咁同佢講聲 sorry,因為病咗無整到,希望星期一會精神啲,補做番個蛋糕俾佢啦!


         病緊嘅時候,最掛住係邊個,唔駛諗,梗係媽咪啦!我仲發夢見到佢煮米粉俾我食 o添!究竟,我仲有冇機會食到媽咪親手煮嘅米粉呢?


2 則留言:

  1. 真你唔好意思啦,去完我屋企搞成咁。
    [版主回覆11/20/2009 22:43:00]        咁又唔好咁講,唔關妳事,係我自己問題 啫 ,唔通個個住 喺妳果幢樓都凍病 咗咩!         學 Winnie 話齋,我都病得少,咪好似我咁講,當係俾自己抖 吓,休息番夠本囉!

    回覆刪除
  2. 保重保重, 流感真係太流行了........大感一次, 有10年唔再大感.
    [版主回覆11/23/2009 22:16:00]        真係 o架?

    回覆刪除