2010年6月19日星期六

開心果杏甫意大利杏仁餅乾 Amaretti con Pistacchio e Albicocca

        上次整完個雪地黑森林蛋糕之後,剩咗勁多蛋白,雖然當時無數住用剩幾多,但起碼最少都有 6 隻以上,依家雪喺冰格度,但係都要盡快食咗佢,費時遲咗就仲嘥!咁今日就用咗兩隻蛋白再整多次 Amaretti。



        之前毛豆同我講,話佢見過有意大利廚師會加入果仁,聽落又好似真係幾吸引喎!咁所以今次我就試吓加開心果同杏甫一齊整,一來口感同味道都可以豐富啲,二來顏色都會靚啲,唔駛淨係齋白色咁單調。



咗入爐焗之後就掛住洗嘢,唔記得睇火,攪到焗過龍!不過顏色反而
比上次仲靚啲,口感亦無咁濕同韌,呢次真係塞翁失馬!




 


        今次唔打食譜喇,因為無論材料同做法都同上次一樣,只係喺混合材料時加多咗切碎開心果同杏甫乾,想試吓整嘅朋友就睇番【意大利杏仁餅乾 Amaretti啦。



Notes
- Amaretti con Pistacchio e Albicocca = Amaretti with Pistachio and Apricot。


- 開心果用之前先放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 8 - 10 分鐘至香。


- 除開心果同杏甫乾之外,亦可以加任何自己喜愛嘅果仁同乾果。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


2 則留言:

  1. 改良佐有啲色係靚仔啲喎~  係咪焗耐佐焦焦地咪仲靚
    [版主回覆06/19/2010 17:55:00]        其實都唔算係改良 嘅,只係自己大意唔睇火焗過龍,反而錯有錯著 啫,哈哈 !

    回覆刪除
  2. 我都覺得今次呢d醒目d,上次個d就純情d,哈哈~~ s
    [版主回覆06/19/2010 22:49:00]        好鍾意妳 嘅形容詞呀!         或者可以好似蘇絲黃咁講,今次呢 啲比較 "活潑" 啲!

    回覆刪除