2010年6月16日星期三

土伏苓粉葛湯

        哋近呢一兩個禮拜有冇覺得好攰呢?前日上 facebook 時見到有個 friend 話成日都好攰,瞓極都唔夠; 噚日同 Arthur 上完堂之後,佢都話好攰;我呢,當然都覺得好攰啦,前日上上吓網時,真係攰都想死,眼瞓到呀 …… 後尾真係走瞓,6:30pm 一瞓就瞓到差唔多 8:30pm,你話有冇攪錯呀,"埃" 晚先嚟 "午睡",真係攰到死得喇!


        唔單只攰,頸膊仲又痛又 "冤" o添!鬼咩,呢排天氣咁鬼死濕,就算無風濕發作,都全身勁重濕氣啦,真係唔攰就有假喇!所以今日即刻煲番個去濕湯飲先得。



材料:
粉葛
紅蘿蔔
土伏苓
炒扁豆
赤小豆
陳皮
蜜棗


- 粉葛去皮,沖洗乾淨後切片;紅蘿蔔刨皮後用滾刀切件。


- 土伏苓用水浸一個鐘後洗乾淨,豆類洗淨後用水浸至稍軟身。


- 蜜棗洗乾淨;陳皮用水浸軟、去瓤,洗淨備用。


- 除豆類外,所有材料凍水落煲,當水煲滾後就落埋豆類。


- 煲好之後落鹽調味即可。



Notes
- 土伏苓可用切片乾品或鮮土伏苓。


- 因為豆類係會不斷吸水,所以必須洗乾淨後先可以浸水,否則會將不潔物質同樣
  吸收。


- 唔習慣飲齋湯的話,可以加豬腱、豬骨或瘦肉一齊煲。


- 用真空煲煲湯嘅朋友可以參考【利用真空煲煮好餸、煲靚湯!】。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


3 則留言:

  1. 這個湯好好呀, 可以去骨火.  等我這個星期天都煲來飲.
    [版主回覆06/18/2010 17:03:00]        咁就更加要煲喇,又去濕、又去骨火!

    回覆刪除
  2. 咁啱嘅...我噚晚都係煲葛湯....跟你的材料一樣呀!冇落土伏苓....但加咗乾瑤柱同瘦肉呢!
    [版主回覆06/18/2010 16:58:00]        " 冇落土伏苓....但加咗乾瑤柱同瘦肉呢! "         嘩,咁妳啖湯正過我果 啲 好多啦!

    回覆刪除
  3. 你好, 請問點先叫靚ge土伏苓
    [版主回覆04/30/2013 19:52:54]我用嘅係乾品土伏苓,藥材舖賣的一種。至於鮮品我未用過呢!

    回覆刪除