2010年6月9日星期三

叉燒薑蔥辦麵

        前幾日整叉燒,專登留番起幾嚟整叉燒薑蔥辦麵,呢個麵食又係我嘅兒時回憶。細個成家去飲茶時,好多時都會叫呢個叉燒薑蔥辦麵嚟食,覺得有叉燒食之餘,又有香濃嘅薑蔥味,真係好吸引。但唔知點解,依家啲酒樓好似無咗呢樣嘢咁,完全絕哂跡,唔通因為覺得太 cheap,無 market!?


        唔緊要,貪玩嘅我,梗會做一次 "實驗" 嘅,啱先入完 "Lab" 做呢個實驗,實驗結果係:唔錯、唔錯!



材料:
生麵
叉燒


乾蔥頭


調味料:
紹酒
蠔油


麻油


- 薑、蔥及乾蔥頭洗乾淨,切絲備用。


- 煲滾水,落少少鹽,放生麵入內,用筷子鬆開,之後過冷河、瀝乾水。


- 燒熱油,先將薑蔥絲爆香,然後加入叉燒略炒,灒酒。


- 加入調味料及水,煮滾後放入生麵,轉用中慢火燜煮。


- 當汁料收乾後就可以灑上麻油,拌勻後即可上碟。




Notes
- 生麵最好揀粗麵,因為煮嘅時間較長,如果用幼麵的話,會容易煮腍,唔夠爽口。


- 烚麵時唔駛煮太耐,只需鬆開麵餅即可,因為會回鑊再煮,如果麵烚得耐會唔夠
  爽。


- 薑蔥絲同叉燒可先盛起,之後先落麵燜煮,咁薑蔥絲就可以保持香味,叉燒又
  唔會因煮過火而韌,但麵嘅味道會稍遜。


- 食嘅時候,可以加少少浙醋或鎮江醋,不但可以提升整體味道,更可以中和生麵中
  的鹼水成份。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 焗番香啲义燒先嘛...加埋啲义燒仲好味呢!
    [版主回覆06/12/2010 19:18:00]        懶呀嘛,費事再焗喇,同薑蔥一齊爆,又方便、又好味!

    回覆刪除
  2. 寫得好詳細喎.   跟住來做一定會成功的.  Thanks.
    [版主回覆06/12/2010 19:19:00]        實成功 o架,好易咋!

    回覆刪除
  3. 好正啊! 多謝分享
    [版主回覆06/12/2010 19:20:00]        唔駛客氣!

    回覆刪除
  4. 你碗湯定撈麵呀.......乾到汁都冇滴喎.......
    [版主回覆06/12/2010 19:23:00]        妳都真係唔係路 o架,擺到明係隻碟 嚟喎,點會係碗呀!!         啲汁我收剩好少咋,所以 流哂 喺 碟底,俾 啲麵遮住咪睇唔到囉!

    回覆刪除
  5. 好似乾左少少 不過依然吸引  seventeen
    [版主回覆06/12/2010 19:25:00]        其實唔乾 o架, 啲 汁瀉哂 喺碟底咋!影相都攪一大輪,吹都吹乾哂 lu!

    回覆刪除
  6. heehee係呀係呀,我有時整完野食都係要影完相先開得餐…有時出街食,朋友又要等我影左先 S
    [版主回覆06/12/2010 21:29:00]        咪係囉,我 哋其實係無新鮮滾熱辣 嘢食 o架!

    回覆刪除