2010年6月22日星期二

牛油果忌廉三文魚焗飯

        好耐好耐之前,果陣我仲係讀緊演藝學院,我記得有次同個同學去「Spaghetti House」度食嘢,叫咗個類似牛油果三文魚飯嘅物體 ( 印象已經好模糊喇 ),覺得好好食,本來諗住同媽咪一齊再去食多次,但係,最終佢都係無機會試到!


        印象中Spaghetti」個飯除咗有三文魚同牛油果之外,好似仲有帶子 o添 o架,不過我今次個實驗就唔咁 "豪" 喇,淨係用三文魚同牛油果算數,成功之後先再加帶子整多次啦!




材料:
白飯
三文魚肉
牛油果
急凍粟米粒
乾蔥頭
雞蛋
罐頭忌廉磨菇湯


醃料:

黑椒粉


調味料:


白酒
百里香 ( Thyme )
羅勒     ( Basil )
豆蔻粉 ( Ground Nutmeg )


- 三文魚肉洗乾淨後切粒,用醃料醃好;粟米粒解凍後沖水,煲滾水烚幾分鐘。


- 乾蔥頭去衣、略沖洗,之後切片;雞蛋加少許鹽,拂打成蛋液,備用。


- 牛油果開邊、去核,用匙羹將果肉舀出,一半切粒,另一半用叉壓爛成果蓉。


- 燒熱油,爆香乾蔥頭同香草,之後落埋三文魚、牛油果同粟米一齊兜炒,加少量
  鹽同糖調味,灒酒,盛起。


- 加適量油,倒入一半蛋液,兜炒幾吓之後就加入白飯,快手炒至飯粒鬆散。


- 倒埋剩餘嘅蛋液落鑊,炒勻後就將飯舀上入爐烤碗內,將魚肉、牛油果同粟米鋪
  喺飯面。


- 忌廉湯加適量水及酒煮開,加入牛油果蓉同糖,拌勻成牛油果忌廉汁。


- 加入豆蔻粉,煮滾後就將忌廉汁淋喺飯面,再灑上少少香草。


- 放入已預熱至 240 °C 嘅焗爐內焗約 10 分鐘至表面金黃即可。





Notes:
- 三文魚唔駛炒得太熟,最後放入爐焗時會再焗熟啲。


- 忌廉磨菇湯可用其他味道忌廉湯代替。


- 白飯最好煮得乾身啲,因為會比較容易炒至鬆散。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


7 則留言:

  1. 我嘛嘛鐘意用牛油果焗飯....就咁配沙律食就OK!
    [版主回覆06/24/2010 00:51:00]        係!點解呀?

    回覆刪除
  2. 牛油果我喜歡呀, 不過香港好難買到靚的牛油果; 一就太生, 一就熟到黑色.  除非到Taste or City Super 買二十幾元一隻有機的就好食.  好貴呀.  不過用來焗, 生一點應無問題. 
    [版主回覆06/24/2010 01:00:00]         咁妳可以去果兩間連鎖超市度買 o架嘛,都係 around @$12,買個生 啲 嘅,擺到熟先拎 嚟食囉!我呢個 喺 JUSCO supermarket 買,@$7.9,仲係會員日果陣買,再九折 o添呀!

    回覆刪除
  3. 牛油果焗完會唔會變苦定係點架?
    [版主回覆06/26/2010 01:36:00]         我覺得無乜太大分別,係腍 咗少少咁啦!

    回覆刪除
  4. 我咁大個女都未食過牛油果........
    黎你個blog 真係好唔掂,睇到我流晒口水..............hahaha~~~~~~
    [版主回覆06/26/2010 01:39:00]        咁妳要試 吓 喇!不過牛油果真係有油 o架!掂過隻手都好油呀!         妳唔好講到我個 blog 咁大吸引力先得 o架!!

    回覆刪除
  5. facebook add唔到呀@@
    [版主回覆06/26/2010 16:11:00]        點解呀,個個都得喎!樓上位 blog 友都 OK 啦!

    回覆刪除
  6. 第一次到訪~
    多謝你的煮意分享~
    我己加入你的facebook~
    [版主回覆06/26/2010 16:15:00]        多謝妳支持呀!         妳 喺 Facebook 個 a/c 都係叫做 "。假。如。" 嗎?

    回覆刪除
  7. 你呢個焗飯,蛋可以省卻,用蛋係要佢既濕度,你已用了罐頭湯,可以走蛋,少好多膽固醇 , 牛油果本身都好高卡既.....
    你唔食芝士,如果最後面磨上一層,更加正......
    [版主回覆06/27/2010 19:57:00]        一來我比較鍾意食蛋炒飯啦,二來唔知係咪我個爐火力太猛, 啲飯都焗到好乾身,近碗邊果 啲仲乾到透明 o添,妳明我意思嗎 ?         其實我都有 諗過加 mozerella,因為我淨係得呢隻 cheese 食到,不過唔知會唔會好怪,所以無買到囉!

    回覆刪除