2010年6月9日星期三

羅漢果茶

        平時習慣咗逢星期三就會煲湯,一次煲埋兩餐飲,慳功夫、慳柴火之餘,仲易啲買料 o添!若果只係煲一餐飲,買兩個人嘅材料份量,真係可能只需好少就夠,分分鐘人哋嫌你買得少,唔賣俾你之餘,仲可能會俾啲街市佬 "問候"!


        不過今日就無煲到湯,事關平時我會將飲剩嘅湯原個真空煲內鍋放入雪櫃,都幾嘥位 o架,不過方便第二餐煲番熱嚟飲嘛!但係因為之前接order,要今個禮拜六交個蛋糕俾人,未交貨之前,雪櫃一定要騰出空位嚟放蛋糕,所以今日唔煲湯喇。


        之前睇過《蘇 Good》同《為食總司令》,阿蘇同熾哥都有喺節目度介紹過羅漢果茶,話呢個羅漢果茶對身體非常之有益,而且可以平時當水飲都得,煲完之後唔駛一定要好似湯咁煲番熱嚟飲。咁就啱喇,咁飲剩果啲搵個壺裝起佢就攪掂,唔駛霸雪櫃位置,就算要放入雪櫃,放喺雪櫃門邊個架就攪掂,fit 哂!



材料:
羅漢果      1 個
甘草          5 片
南北杏      40 克
水              2 公升


以上材料份量可煲 7 - 8 杯。


食譜嚟自鄭慧芳、胡玉玲嘅《香港人氣甜品》。



- 羅漢果洗乾淨後,連殼切碎;南北杏同甘草浸水、洗淨備用。


- 將所有材料凍水落煲,煲滾之後轉中慢火繼續煲多 20 分鐘。


- 熄火後原封不動,焗多 40 分鐘就可以飲用。



Notes:
- 揀羅漢果時,最好揀啲拋落枱面上有回彈力,同埋搖動果身時要無響聲


- 細羅漢果可一次用兩個。


       
你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 你的羅漢果茶原來是下了南北杏和甘草.  一定好好飲了.  我d 羅漢茶只有羅漢果, 獨沽一味.   下次煲時等我都下d 南北杏和甘草先.
    [版主回覆06/12/2010 21:34:00]        其實大部份人都唔會落南北杏同甘草,只係咁 啱我手上呢個食譜係 咁樣 啫,不過就無咁單調囉,有南北杏香味之餘,仲有甘草 嘅回甘,幾好飲呀!

    回覆刪除