2010年6月19日星期六

蘿蔔炆腩肉

        上次整完叉燒之後,剩咗好多醃料醬汁,如果就咁倒咗去,覺得好嘥,所以我就用樽裝起佢,放上冰格存儲。今日就拎番樽醃料出嚟解凍,用嚟炆蘿蔔腩肉,效果都唔錯呀!



材料:
五花腩
白蘿蔔
乾蔥頭
薑片


調味料:
叉燒醃料醬汁

紹酒
麻油


- 五花腩洗乾淨,之後汆水、過冷河,切厚件備用。


- 蘿蔔刨皮後沖洗,滾刀切件;乾蔥頭去衣、沖洗,開邊。


- 燒熱油,先爆香薑片同乾蔥頭,然後加入蘿蔔一齊爆炒,灒酒。


- 倒入醃料醬汁、糖及適量水,加埋腩肉,用中慢火炆煮。


- 當蘿蔔及腩肉都炆腍之後,就可以熄火,灑上麻油,盛起上碟。



你知嘛,其實最好味係個汁囉!因為有部份乾蔥頭溶咗落啲汁到,
攪到啲汁又濃又甜呀!



Notes
- 五花腩記得原件汆水,之後先至切件,若果切件後先汆水的話,豬肉就會收縮到
  好細件。


- 由於乾蔥頭煮得耐係會煮溶,所以毋須切片或剁成蓉,可原粒炆煮。


- 若蘿蔔與腩肉都煮好,但仍有少量醬汁剩低的話,可用大火煮至收汁。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!

1 則留言:

  1. 想不到原來用叉燒醬來醃牛腩是這麼的好.  牛腩的色好靚.  一定好好味了.
    [版主回覆06/19/2010 23:17:00]        我呢個係五花腩,豬肉 嚟 o架!所以用牛腩整好唔好食就真係唔知喇!不過個汁真係好好味囉,仲食到有芝麻醬 嘅香濃 o添呀!

    回覆刪除