2010年6月1日星期二

煙肉蛋汁扁意粉 Fresine alla Carbonara

        第一次食 Spaghetti Carbonara 係Louisa 屋企,覺得好 creamy,幾好食。最近先發覺,原來自己都有幾個唔同 carbonara 食譜,見都唔係太難整,材料又簡單,最後就揀Margaret 個食譜嚟做,因為睇落應該係最容易成功嘅。喺呢個絕對唔願落街買嘅落雨天整就最好不過喇,咁就唔駛落街買嘢都有好嘢食啦!


        有食過 Spaghetti Carbonara 嘅朋友都應該知道,芝士其實係當中比較重要嘅食材,但因為小弟一向最怕就係食 "豬屎",完全接受唔到囉!所以就無落度。亦因為咁,所以我呢個 pasta 唔直接叫做 Fresine Carbonara,而稱佢為 Fresine alla Carbonara 就係咁解喇!意文中 "alla" 係解作 "似 …… 風格",亦即係英文"in the style of "。


        上次整日式咖喱吞拿魚意粉時,話過下次再煮意粉就要挑戰 al dente,今次我真係跟住個包裝袋指定時間去烚粉 o架!不過,因為一開始時唔記得睇鐘,所以可能烚耐咗少少,食落口感覺又唔太難接受。下次真係要再捉準啲時間至得!!




材料
扁意粉      
250 克
煙肉          100 克
雞蛋          2 隻
蒜茸          適量
黑椒粉      適量
淡忌廉      3 湯匙


以上材料為 2 - 3 人份量。


食譜係參考自傅季馨嘅《美味意大利粉》。


 


- 煙肉切細,放平底鑊內,用少量油煎至香脆。


- 與此同時,煲滾水,落少少鹽,將意粉烚熟。


- 加蒜茸及黑椒粉落煙肉度,兜炒均勻,之後加埋意粉落鑊。


- 雞蛋拂打成蛋液後,加入淡忌廉同 100 毫升煮意粉水,拌勻。


- 平底鑊離火,將蛋液混合物加入意粉內,快手拌勻,令每條意粉都沾上蛋液。


- 之後放回爐上,用小火煮至蛋汁濃稠即可上碟。




食果陣再加少少 Tabasco 仲正呀!


 



上星期五喺西鐵元朗站果間「生活素質」度見到呢隻牌子pasta 做緊特價,
$20 兩包,仲要係 made in Italy 兼有好少見嘅款式,抵,即買兩包!
另外,第一次試用呢隻煙肉,好難得搵到有咁瘦嘅煙肉呢!



Notes:
- 根據 Margaret 所講,正宗Spaghetti Carbonara 係無落淡忌廉,純粹將蛋汁慢慢
  煮至濃稠,但我Youtube 度睇過好多意大利人煮呢個意粉時,撈完生雞蛋就直接
  上碟,我就唔係幾敢咁食喇!


- Margaret 話,加入煮意粉水落蛋液嘅作用係令蛋液無咁易因遇熱而凝固。


- 加咗蛋液煮意粉時,要不停攪拌,以防蛋汁凝固結塊。


- 落蒜茸同黑椒粉時,可加少少糖調味。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. Yummy, yummy.  睇到我都想整.
    [版主回覆06/01/2010 12:30:00]        已經速遞 咗俾妳喇,收到未呀?咁咪唔駛自己整,即刻有得食!Wakakakaka  

    回覆刪除
  2. 呢個蛋汁意粉好好味, 我鐘意用長通粉或者扭扭粉做仲正d汁入哂入粉裡面....
    [版主回覆06/01/2010 12:31:00]        係呀,螺絲粉應該會仲正,因為扭紋扣住哂 啲汁呀 !

    回覆刪除
  3. 意大利麵係我至愛...正.
    [版主回覆06/03/2010 00:20:00]        我都好鍾意唔同款式 嘅 pasta 呀!

    回覆刪除
  4. 我今日依家先入到黎......頂呀......
    好正既意粉 ,不過我唔食煙肉........唔應該加cream, 但可以磨芝士入去 ,拌勻就成醬狀.....
    [版主回覆06/04/2010 23:41:00]        唏,我唔食 cheese o架嘛!但我有幾個食譜都教落 cream 喎!雖然唔正宗,但終會有佢 哋 嘅道理。

    回覆刪除
  5. 整咁少,又實無預你老豆份架啦
    [版主回覆06/04/2010 23:45:00]        醒目!!咁又係佢話以後各有各食 嘅,咁我都係聽佢話咋喎!         其實唔少 o架喇!我煮 咗四份一包粉,即係上面食譜份量 嘅 一半,都總共有 3 碟 o架喇,食都好飽 lu!

    回覆刪除