2010年6月28日星期一

橙香燕麥香蕉曲奇 Orange & Banana Oat Cookie

        一向都話:「未食五月粽,寒衣不入櫳。」依家啲天氣真係變哂,五月粽已經食過,7 月都嚟緊喇,呢兩日居然可以涼番咁多,夜晚瞓覺不單只唔駛開風扇,仲涼到要冚被,真係人都癲!!


        今日原本要上堂學生,星期五果日已經上咗,所以今日變dayoff,見屋企有隻蕉已經勁熟,咁就趁天氣涼用嚟整曲奇餅啦!



材料:
固體菜油      50 克
黃糖              40 克
香蕉              1 隻
蛋黃              1 個
君度橙酒      1 茶匙
低筋麵粉      100 克
泡打粉          1/8 茶匙
梳打粉          1/8 茶匙
橙皮茸          1 個橙份量
即食燕麥      40 克
小麥胚芽      10 克


以上材料份量可做 2 吋 X 2 吋半曲奇約 16 塊。 


- 所有粉類混合好,過篩 3 次;固體菜油加黃糖混合,用膠刮拌成忌廉狀。


- 香蕉去皮,用叉壓成香蕉蓉,加入糖油混合物內。


- 加入蛋黃同橙酒後,將所有材料拌勻,再篩入粉類,拌勻成麵糊。


- 加入橙皮茸、燕麥同小麥胚芽,拌勻。





- 將麵糊舀上保鮮紙上,包好做形,放入冰格雪至硬身。


- 將雪硬嘅麵糰切片,放上已鋪入爐防黏紙嘅烤盤上。


- 放入已預熱至 190 °C 嘅焗爐內焗 10 - 15 分鐘至熟。


- 出爐後攤凍一陣就移到架上,放涼至硬身即可。



焗緊果陣已經聞到好香橙味同香蕉味,啱哂我呢隻橙精。



Notes:
- 固體菜油可用牛油代替。


- 用較熟香蕉整會比較好,一來焗出嚟會香啲,二來熟香蕉比較甜,可以用少
  糖。


- 燕麥同小麥胚芽嘅用量需視麵糊嘅濃稠度而有所增減。


- 由於曲奇餅剛焗好出爐時係仍然軟身,所以要等到變得略為硬身之後先可以移到
  放
涼架上。


        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 脆家軟家, 我鐘意脆既, 加左麥片香好多,橙味都正,蕉就完全唔鐘意...
    [版主回覆06/29/2010 01:57:00]        呢個係軟曲奇 嚟 o架!我 諗用香蕉整唔到脆曲奇,因為香蕉好濕呀,除非用少 啲香 蕉啦!橙味香到呢………         我 諗下次要試用原粒麥片,即係 rolled oat,因為 instant oat 一受熱就溶哂,食唔到呀!

    回覆刪除
  2. 我都係超鍾意食橙既!!! 依個係脆家軟!!?? 我都鐘意脆既餅!
    [版主回覆06/29/2010 01:59:00]        咁呢個曲奇妳唔 buy 啦,因為係軟曲奇 嚟 o架!不過橙味勁香囉!

    回覆刪除
  3. 香蕉曲奇真係從未試過....好特別呀!
    [版主回覆07/01/2010 01:43:00]        係呀,我都係因為咁先試整咋嘛!

    回覆刪除
  4. 香蕉曲奇真係未食過喎, 搵次試吓整先
    如果用欖油代替固體菜油唔知得唔得呢...
    [版主回覆07/01/2010 01:42:00]         咁呢層就真係唔知喇,本身已經係軟曲奇,再用液體油代替固體油,我驚個麵糰稀到包唔到保鮮紙呀!

    回覆刪除
  5. 好特別的曲奇呀
    [版主回覆08/21/2010 18:30:00]        係呀,好少見呢!

    回覆刪除