2011年3月6日星期日

頭抽炒雜菌

        好耐都無同大家分享過素菜食譜喇,就趁今日係初一,試咗煮呢個頭抽炒雜菌。



材料:
草菇
杏鮑菇  ( 雞脾菇 )
姬松茸
牛肝菌
薑絲
辣椒乾


調味料:


頭抽


- 草菇洗乾淨後喺頂部割開十字;杏鮑菇洗淨切片。


- 姬松茸同牛肝菌沖洗乾淨,用清水浸至軟身,瀝乾備用。


- 煲滾水,將草菇及杏鮑菇放入汆水,之後盛起瀝乾水份。


- 燒熱油,爆香薑絲及辣椒乾,之後將姬松茸同牛肝菌加入兜炒。


- 草菇同杏鮑菇回鑊,加鹽、糖兜炒。


- 最後灒入頭抽,快手兜炒均勻即可上碟。



味道非常好,有好濃姬松茸同牛肝菌嘅香味,
頭抽嘅味道真係特別夾。


 



咗西蘭花伴碟,顏色寧捨吸引。


 


Notes
- 將草菇同杏鮑菇汆水,不但可以去除草菇嘅 "" 味,煮好上碟後兩種新鮮菇菌
  都唔會有出水嘅情況。


- 頭抽可用蠔油代替。


- 灒入頭抽後要快手兜炒,否則好易燶。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


8 則留言:

  1. 賣相好靚!
    [版主回覆03/06/2011 13:27:00]        多謝 P 姐讚賞呀!味道都唔錯 o架!

    回覆刪除
  2. 最正加左牛肝菌呀...勁香...
    [版主回覆03/06/2011 13:29:00]         係呀,真係好香,係我個 friend 喺意大 利帶返 嚟 o架!

    回覆刪除
  3. 正到冇話可說呀!
    [版主回覆03/07/2011 17:32:00]        係咪真係咁正先?妳果邊有冇呢 啲菇類 賣呀?

    回覆刪除
  4. 好, 我又可以煮給媽媽吃
    [版主回覆03/07/2011 17:31:00]        咁孝順女煮 嘅, 肯定超好食啦!

    回覆刪除
  5. 菇菇我致愛啊!
    [版主回覆03/07/2011 17:31:00]        我都好鍾意食菇菌 o架,成日都好想試 吓 菇菌宴!         不不過唔好成日食,好濕 o架!

    回覆刪除
  6. 呢個菜有益又好味!!
    [版主回覆03/08/2011 00:20:00]        絕對同意!

    回覆刪除
  7. 清清地好wow
    [版主回覆03/08/2011 00:22:00]        嘩,貴賓到訪,好開心呀!         係呀,真係好似妳咁講,清清 哋兼帶有濃烈菇菌香味,好正!

    回覆刪除
  8. 有都好少買....兩個大帝唔食菇類!
    [版主回覆03/09/2011 17:47:00]        妳兩個大帝好似好多 嘢都 唔食咁喎!

    回覆刪除