2011年3月19日星期六

兒時味道,童年回憶。

        早前見到 blog 友毛豆喺關島度買到爆炸糖,當時覺得好神奇,因為呢隻糖自從細路時食過之後,好似絕哂跡,周圍都唔見有得賣,但近排居然俾我喺「大昌」度發現到佢嘅蹤影喎!



        細過果陣時有冇食過呢種爆炸糖呢?記得第一次食嘅時候勁驚呀!媽咪俾我食果陣又唔講俾我聽係乜,一放入口,無幾耐就 "噼哩啪啦" 係咁爆,當時仲以為發生咩事,以為條脷會爆損哂,勁驚囉!媽咪佢就喺度睇我個表情同反應!


        毛豆話,佢喺關島買果隻同呢隻係一模一樣,當地維起港紙差唔多廿蚊包,我喺「大昌」買就只係 $8.5 包,而且仲係 "so" 咗 o添呀!點解咁講?因為俾完錢 check 番張單時,發覺每包係 $9.4,咁我當然同個 cashier 講啦!佢叫個同事去貨架 check 價,原來係佢哋唔記得轉番個價錢牌,之後果位職員立即將 $8.5 個牌拎走,叫收銀俾番 $1.8 我,咁你話我係咪 "so" 咗呢!之後再有人買的話,肯定要照番 $9.4 一包 o架喇!



我一次過買哂兩隻味道,呢隻係青蘋果味。


 



而呢隻就係士多啤梨味。


 


        兩隻味夾埋成 40 包咁多,最啱就係要嚟送俾小朋友喇!


        細個時有食過呢隻爆炸糖嘅朋友,呢隻兒時味道又鉤起你哋幾多嘅童年回憶呢?


4 則留言:

  1. 終於買左啦...
    真係好奇囉..我去關島前都未見過有呢隻貨既.返左黎冇耐就見好多間都入哂貨了...係關島US$3.x/包呀...你幾蚊買到簡直筍啦...但我係有D士多見仲有一包粉末+1枝波板糖咁家....
    [版主回覆03/21/2011 17:48:00]        嘩,妳真係勁蝕喇!!!         點解會有粉末加枝波板糖 嘅 ?

    回覆刪除
  2. 我細個都唔係呢個包裝既.  無個人樣架, 係橙色底, 一包好細包.
    [版主回覆03/21/2011 17:45:00]        嘩,咁妳都記得!?

    回覆刪除
  3. 唔記得有冇淨爆炸糖買添...淨係記得有隻棉花糖中間有爆炸糖既
    [版主回覆03/23/2011 23:24:00]         棉花糖中間有爆炸糖咁正?呢個我反而未食過喎!

    回覆刪除
  4. 真係好有童年回憶呀......
    [版主回覆04/06/2011 14:48:00]         一講出 嚟 ,我 哋呢輩 嘅朋友都好有 feel 呀!         除 咗爆炸糖,「雀目牌」 嘅雪糕蛋糕都係另一兒時味道,集體回憶呀!

    回覆刪除