2011年3月15日星期二

火鎗

        每次買盒淡忌廉返嚟,如果用到最後仲有剩而心目中又無乜特別嘢想整的話,又會用嚟整雪糕,因為整雪糕用勁多 cream,真係多多 cream 都可以清得哂。但係天氣凍時就梗係唔會整雪糕食啦,咁就會改為整 Crème brûlée,同樣可以好快手用哂盒 cream,但整 Crème brûlée 的話,最緊要就係有支火鎗燒焦糖,否則就同食中式燉蛋差唔多。


        正當我準備問 Louisa 借火鎗之際,有日老豆返到突然同我講話佢個 friend 俾咗枝火鎗我用,我問點解,佢話佢個 friend 用過一次之後就決定唔再用喇,因為覺得好恐怖、好危險,而對方又知我有整開嘢食,知我實會有用,所以咪送咗俾我囉!



        查實我自己都好驚用火鎗,所以之前兩次問 Louisa 借返嚟都係由我老豆負責 "揸鎗",我只係從旁 "啊吱啊",哈哈!! 雖然唔係成日都會用到,但係當要用起上嚟就唔駛再問人借咁煩啦!


        Winnie,妳要整 Charlotte aux poires 嗎?可能支火鎗妳會用得多過我呀!


3 則留言:

  1. 你做咗鎗皇
    [版主回覆03/16/2011 14:46:00]         唔係我做,係我老豆做 咗 鎗皇 啫!

    回覆刪除
  2. 我都好驚開槍...因為上次熄唔到火嚇到我屎屎下
    [版主回覆03/16/2011 14:57:00]        吓,唔係咁驚呀!

    回覆刪除
  3. 火槍都驚..拎黎我放把火你見識下 ....火炮都照燒啦..係咪先
    [版主回覆03/20/2011 01:45:00]        好,妳就放把火俾我睇!         嘩,妳碌火炮有幾大?

    回覆刪除