2011年3月27日星期日

橙香意大利果仁脆餅 Orange Flavor Biscotti

    今朝一早起身就做 "阿茂" 喇,因為要趁老表 Lily嚟學琴時整好個 biscotti 送俾佢,皆因要多謝佢幫我手辦 "身後事",咁依家已經順利做到,當然好安樂啦!

    記得佢曾經睇過我其中一本食譜,見到個 biscotti 就勁讚,仲話佢間中都會買嚟食。咁就得啦,既然佢鍾意,就整呢個俾佢啦!





材料:
固體菜油   50 克
糖   70 克
雞蛋   1 隻
君度橙酒   1 湯匙
低筋麵粉   200 克
泡打粉   3/4 茶匙
橙皮茸   1 個橙份量
鹽   少許
杏仁   50 克
開心果   30 克


以上材料份量可做 12 - 20 件餅,視乎厚度而定。


- 杏仁同開心果放入焗爐,用 140 °C 15 分鐘至香,之後將杏仁略切碎。


- 粉類材料過篩 3 次;固體菜油加糖,用電動打蛋器打至輕身及混合好。


- 加入雞蛋及橙酒拌勻,再篩入麵粉,加入鹽、橙皮茸同果仁拌勻。


- 用手將混合物搓成麵糰,之後壓扁,推開成一個約 23 厘米 X 10 厘米長麵糰。


- 將麵糰放入保鮮袋內,放入雪櫃雪 1 個鐘。


- 之後拎出麵糰,放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 22 - 25 分鐘。


- 出爐略為攤凍後,將餅切件,然後將切面向上。


- 放番入爐焗,用 160 °C 焗15 分鐘,之後反轉另一切面再焗多 10 分鐘即成。





之前食過 Louisa 整biscotti,見佢落咗橙皮茸嚟整勁香,
於是我又學佢咁整。


 





老人癡呆又發作,原來用哂橙酒都唔知,咁就唯有用冧酒代替。


 





呢個果仁脆餅口感及味道層次豐富,橙味香濃。


 





加杯咖啡 ,真係絕佳享受呀!


Notes
- 橙酒及橙皮茸可依個人喜好而增減;果仁亦可隨意選配。


- 麵糰第一次出爐時記得攤凍之後先切,否則麵糰比較容易切碎。


- 焗切面時用較低溫度係因為唔想將切面焗得太深色,利用低溫較長時間將麵糰水
  份焗乾。



    你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 你咩事咁快辦定身後事啦..
    [版主回覆03/27/2011 14:47:00]        咁有咁 嘅 機緣,點解唔好好把握呢!如果唔爭取的話,機會一過就未必再有下一次 o架喇!

    回覆刪除
  2. 身後事...?又搞咩呀大哥?
    [版主回覆03/27/2011 17:10:00]         遲 啲我 哋一家人終於可以住番埋一齊喇,yeah!

    回覆刪除
  3. 我比十個脆啦! 因睇落真喺好脆啊!
    [版主回覆03/28/2011 13:31:00]        唔係好脆,係勁脆呀!!所以妳俾十個脆已已經係俾少 咗喇!

    回覆刪除
  4. 哇, 固體菜油..........好牙煙wor, 反式脂肪膏.....咁係咪鬆脆d呀??
    [版主回覆03/29/2011 01:46:00]        係呀,明知都用,因為我始終頂唔順牛油 "朕" 羶味,二來我成日都唔記得拎 嚿牛油出 嚟攤,所以好順手就拎罐菜油 嚟用。         無錯,我已經實驗過幾次,用牛油整餅真係無用固體菜油咁鬆脆 o架,連我個 friend 都係咁話,所以佢依家多數兩溝,成品有牛油香之餘,又唔會太 heavy,仲可以鬆脆 啲!

    回覆刪除
  5. 辦定身後事, 其實都好嘅, 總有一日用得著, 我就未有機緣攪吓.
    [版主回覆03/29/2011 01:50:00]        你知啦,依家香港 啲位 好緊張嘛,我唔想第時 "死無葬身之地" 呀!  而且價錢又平,私人價十份一都唔駛,仲係全新,咁你話係咪好吸引先!

    回覆刪除
  6. 你好, 我試做此款餅, 不過出來個餅身個密度高, 硬實實.唔脆囉. 我沒有落固體菜油, 是否問題所在, 或是我攪粉太耐呢~ 另外, 此餅可保存3天以上(放入zipper bag) 還脆嗎?
    [版主回覆04/17/2011 23:11:00]        妳係跟我呢個食譜整定係妳有另外食譜呀?如果係跟我的話,我 諗係因為妳搓粉時太過用力,將麵糰壓實 咗,所以成品就變得硬 實。如果唔係跟我呢個食譜,咁有機會係果個食譜的特色。          用固體菜油整當然會鬆脆好多,但如果只用牛油整理應都唔會死死實 o架!         我將餅存放 喺玻璃實實盒,放足個幾星期都仲好鬆脆呀!只要唔受潮就可以保持鬆脆。

    回覆刪除