2011年3月19日星期六

和風紫蘇梅酥脆餅 Wa Shiso Ume Shortbread

        記得我上年整紫蘇梅飯糰嗎?我好鍾意呢隻口味 o架!最近突然忽發奇想,想用呢隻飯素嚟做出紫蘇梅餅乾。當然,用得日式食材整餅,就梗係整和風餅乾啦!所以我就參考《我愛和風洋菓子》裡面上新粉脆餅為基礎,做出呢個獨一無二嘅新口味和風餅乾。


        我當然唔會為咗做呢個 "實驗" 而專登走去買包上新粉啦!記得之前睇過櫻井老師本《和菓子‧和甘味》裡面有講到一啲日本食材嘅代替品,翻查過之後,原來上新粉係可以用粘米粉嚟代替,咁就易辦事喇,新年果陣整完芋頭糕都仲有粘米粉剩,好,可以開工喇!



材料:
低筋麵粉          60 克
粘米粉              20 克
固體菜油          50 克
糖霜                  25 克
紫蘇梅飯素      1 湯匙
砂糖                 適量


以上材料份量可做餅乾約 12 件。


- 麵粉過篩 3 次,之後同粘米粉及飯素均勻混合。


- 固體菜油加入糖霜,用電動打蛋器打至鬆身,加入粉料拌勻。


- 用手將混合物揉成麵糰,用保鮮紙包好後放入雪櫃雪約一個鐘。


- 拎出麵糰,用擀麵棍醬麵糰擀到約 1 厘米厚,用刀切件。


- 用叉喺麵糰表面拮窿,之後排放已鋪牛油紙嘅烤盤上,撒上砂糖。


- 放入已預熱至 160 °C 嘅焗爐內焗 25 - 30 分鐘。


- 出爐後放架上攤凍即可。



太心急入爐,唔記得喺表面灑砂糖! 不過個餅非常酥脆,
味道層次亦好豐富,有鹹、有酸、又有甜。


 


Notes
-《 我愛和風洋菓子》食譜原食材:
 
  上新粉 ( 粘米粉 )
   室溫放軟牛油 ( 固體菜油 )
   糖粉 ( 糖霜 )


- 可自行增加紫蘇梅飯素份量以符合個人口味。


- 揉麵糰時切勿過度用力,一但成糰後就要立即停手,就可以做出酥脆口感。


- 放上烤盤時,記得麵糰與麵糰之間要留足夠位置,因為焗起時會發脹頗大。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 好勁呀!!!!
    [版主回覆03/19/2011 19:17:00]        有幾勁呀?妳個和風漢堡仲勁過我呢個多多聲啦!

    回覆刪除
  2. 唔加埋麵豉醬 , wasabi入去...
    [版主回覆03/20/2011 01:43:00]        妳發神經咩,乜鬼和風食材都加哂入去好唔好?就連受輻射污染 嘅食材都放埋入去,整好之後速遞過去俾妳食!

    回覆刪除
  3. 哎呀!但我整餅乾唔掂呢
    [版主回覆03/22/2011 01:15:00]        點解咁講呢?

    回覆刪除
  4. 水準保持不到, 好心煩
    [版主回覆03/23/2011 23:22:00]        整餅乾唔係易過整包整蛋糕啖?

    回覆刪除