2011年6月14日星期二

鄭慧鋼琴藝術中心新張誌慶

    上星期五係 Miss Cheng 間音樂中心正式開張,依家就同大家分享一當日況。





一出 (車立) 就見到中心logo。


 





喺中心門外多個嘉賓送嘅花籃。


 





Reception 位置。


 





小型演奏廳。


 





小組課程教室。


 





多功能琴房。


 





斥資做好隔音設備考試琴房。


 





考試琴房內專用的 Steinway & Sons 三角琴,無論音色或 touching
都相當理想,令考生能夠發揮最佳表現


 





音樂總監的 poster。


 





以及過往音樂會的 poster


 





剪綵用較剪、花球,以及嘉賓襟花。


 





身為音樂總監嘅 Dr. Cheng,當然要影番張相啦!


 





我就梗要同主人家影相留念啦!


 





Miss Cheng 當日開心到心花怒放!


 





嘉賓陸續到場,有著名二胡演奏家辛小玲老師及
著名古箏演奏家許菱子教授。


 





其他嘉賓仲包括作曲家許翔威先生、女高音嚴偉小姐及男高音黃華豐先生。


 





Miss Cheng 同高生兩位主人家剪綵。


 





剪完綵就切燒豬喇!


 





Miss Cheng 幾開心!


 





大家互相祝酒。


 





喺呢個咁重要嘅日子,我同 Winnie 當然要親自整番個蛋糕送俾
Miss 做賀禮啦,佢負責整咖啡雪芳蛋糕同抹 cream,
我就負責整脆焦糖同朱古力牌。


 





我當然唔會淨係整咁少嘢啦,我仲整多個 brownie o添!好彩師弟
Tony 有幫我個蛋糕影相,嗰日我都忙到唔記得咗呢!


 





切蛋糕喇!


 





Miss 專登叫我同 Winnie 一齊影張切蛋糕照。


 





同埋成班師弟妹一齊大合照,大家都非常開心呀!


沒有留言:

發佈留言