2011年8月10日星期三

Eau de Rose Savon

       知道個法文係咩意思嗎?查實個意思係玫瑰水肥皂 ( Rose Water Soap )。



        真係無諗過自己都會有「Crabtree & Evenlyn」嘅產品,因為好多時經過店舖門口都會俾佢嘅香味嚇怕,可能係因為成間店貨品太多,所以味道特別濃烈,有時仲會聞到 "打乞嗤" o添!咁點解我都會有呢個 product 呢?查實係 Keith嘅禮物嚟 o架!


        同 Keith 雖然已經識咗一段時間,但係星期一我哋先至係第一次見面。最初係Rachel 個 blog 度識到 Keith 嘅,後尾發現原來大家都係演藝學院嘅校友,不過我係讀西樂,佢就讀中樂,所以大家都會有共同話題。直至到大約半年前度,大家MSN 度傾傾吓,先發覺原來佢都識 Miss Cheng,Keith 當年嘅畢業 concert 就係由 Miss 幫佢做伴奏。我同 Keith 講起 Miss 最近開咗間音樂中心,問佢有無興趣上去睇睇,順便探Miss,於是大家就約好咗星期一見面。



仔細咁睇清楚,原來盒面上嘅玫瑰圖案係 Keith 好鍾意嘅包心玫瑰呀!


 



喺浴室都隱約聞到淡淡嘅玫瑰香,明符其實嘅滿室幽香。


 


        諗番起上嚟,人與人之間嘅關係真係好奇妙,同 Keith 嘅關係由最初blog 友變成校友,由校友變成朋友,話唔定遲啲仲可能由朋友變成同事 o添呀,哈哈!


2 則留言:

  1. 咁有緣嘅....仲有見面禮咁盞....
    快啲剪彩喇....我都有用過....太香反而唔係咁鐘意呢!
    [版主回覆08/10/2011 19:20:00]        係囉,又會真係咁有緣 嘅!         我未必會剪彩喇,用 咗咁多年沐浴露,好似唔係好慣用番 梘,反而依家當香薰用都幾好,同埋可以睇到個咁靚 嘅包裝盒。

    回覆刪除
  2. 如果你唔用, 將佢放入衣櫃度, 次次開櫃都有陣香味, 又可以當香包防蟲...大大舊梘可以放好耐
    [版主回覆08/16/2011 23:58:00]         會唔會困住 喺個衣櫃度會變 到好濃味呢?

    回覆刪除