2013年5月5日星期日

家常便飯



呢排幾乎日日都落過雨,就算唔落雨都係天陰陰咁,真係又濕又翳悶,攪到我已經做咗 "人肉天文台" 好幾個禮拜,而且頭痛亦發作頻密咗,所以週末呢幾日都無乜心機煮飯,求其煲個湯,鑊都無乜點開,全部蒸餸就算數喇!







既然天氣咁鬼濕,要煲番個袪濕湯袪一袪水至得喇!講明要袪水,粟米鬚
同粟米衣當然要用埋嚟煲湯啦,加埋老黃瓜、紅蘿蔔、粉葛、土伏苓
同炒扁豆,雖然無落肉去煲,但個湯都非常之清甜,
唔講仲以為狂落蜜棗㖭呀!!








其實原本打算煲夠 4 碗湯就算,反正一個人飲,已經可以飲兩餐,但明知
咁少水一定蓋唔過材料,所以加夠可以煲成 6 碗湯嘅水,點知都仲係
唔夠,最終都要加到可以煲成
 8 碗的水量先勉強蓋過!其實只係
一隻老黃瓜、一隻紅蘿蔔、一嚿仔粉葛加兩條超迷你粟米
咋嘛,咁就已經成煲滿,攪到我要飲足 4 餐
先飲得哂,真係人都癲呀!!









上次整蘿蔔糕時,預多咗一條臘腸用唔哂,於是就用嚟整呢個金針雲耳
臘腸蒸雞。依家買餸真係好貴,反而買隻冰鮮芝麻雞仲抵食,
$30 一隻雞,加埋其他配料已經夠食兩、三餐。










跟住就係久未露面嘅豉汁排骨蒸南瓜,一向唔係太好肉嘅我,當然
醉翁之意不在酒啦,而係索咗肉汁嘅南瓜,本身已經
好清甜,加埋肉汁同豉汁就更加惹味哦!








正當我喺度揀緊啲開邊南瓜時,菜檔阿姐叫我唔好揀啲,因為唔靚,
叫我細細買哂呢個佢,我話咁大個一個人點食得哂呀,佢之後話
先食有瓤的一邊,將無瓤嘅頂部包好放入雪櫃,可以擺到成個
禮拜咁話。既然阿姐咁關照我,而開咗邊啲南瓜又真係
唔多掂,個個都幾乎白色咁滯,咁我當然會
聽佢話買哂成個啦!








阿姐果然無介紹錯喎,呢個超金黃,超靚呀!



















唔怪得之個個都話

幫嚫開嗰檔就唔好再周圍去買,雖然平時同啲阿姐都無乜點
social,但因為買慣買熟,佢都會認得我,而且可能
因為見我一個後生仔嚟買嘢,好多時都會主動
幫我揀啲較為靚少少嘅,又會教我點樣煮,
甚至教埋我點樣可以保存耐啲,有好多
嘢如果佢哋唔講,我都真係
唔知、唔識呀!







仲有嘅就係齋鹵味,甜酸麵筋今次加咗少少茄膏落去煮,顏色即刻
靚好多,而且味道更加似去齋舖食嘅;至於
咖喱麵筋,今次就
落重料去煮,唔單只有咖喱粉,仲落埋黃薑粉、芫荽粉
同辣椒粉,味道好正呀!!

3 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年5月7日 上午11:56

    嘩,家常便飯......你都煮得好隨意咁正喎,我昨天又係煲老黃瓜,因為飲了幾次粉葛所以唔飲粉葛了,一樣係去濕湯水好甜好好味.你連麵筋都自家整,我在網上見到一間店有教人整但太遠近你家的,我終於無學到.見到好似好煩咁
    [版主回覆05/09/2013 12:41:17]麵筋買咪得囉,我都唔係自己整啦,不過我覺得我總會玩一次!
    [緊張大師-小女人回覆05/08/2013 18:37:59]只因近日雨水太多飲下粉葛,老黃瓜可以去濕好舒服的,我家個個不知幾愛.哦,我覺得麵筋好多功夫怕怕.
    [版主回覆05/07/2013 13:58:50]仲唔家常咩?平時買幾廿樣材料返嚟自己煮咖喱咪煩好多倍呀!!
    做乜連續煲咁多餐粉葛呀,妳家人唔會厭嗎?其實我唔多鍾意處理粉葛。
    麵筋唔係自己整㗎,係買現成,只係自己調味。但係其實自己整麵筋都唔太難,好容易,不過就要不停洗水囉!

    回覆刪除
  2. 我鍾意睇人地既家常便飯..睇完就有idea煮乜 唔駛自己諗 hehe
    [版主回覆05/08/2013 20:25:24]係啦,有時諗煮咩餸真係諗到頭都爆呀!

    回覆刪除
  3. 我買南瓜都係成個買,都係先食有瓤果邊,另一邊未食的連皮都唔會批定,批左皮唔擺得耐
    [版主回覆06/09/2013 22:08:24]我自己好少買成個呀,一個人有排食囉!除非日日都食佢啦:南瓜湯、南瓜 risotto、南瓜咖喱、南瓜蒸排骨、南瓜布甸………

    回覆刪除