2013年5月12日星期日

永生永世,我不能忘!

一樣的旋律,配上唔同嘅歌詞,感受可以完全唔一樣!

聽慣聽熟嘅廣東話版本,對我嚟講,無乜太大感覺,只當係一首普通流行曲嚟聽。

至於原裝日文版本,當然係完全毫無任何感覺啦,因為我都唔知佢唱乜!只知道旋律優美動聽。

個多月前,喺電視度睇到呢個內地嘅普通話版本,感覺新鮮之外,完全觸動到我嘅心靈,真係崩口人忌崩口碗,絕對無講錯:聽一次,感受深一次;唱一次,喊一次!!尤其係呢幾句歌詞:

「重返了故鄉,梨花又開放,
    找到了我的夢,我一腔衷腸,
    小村一切都依然,樹下空蕩蕩,
    開滿梨花的樹下,紡車不再響。

    搖搖潔白的樹枝,花雨漫天飛揚,
    兩行滾滾淚水,流在樹下,
    給我血肉的故鄉,永生難忘,
    永生永世,我不能忘。」


媽咪,妳給我幸福的故鄉,永生永世,我不能忘;我不能,不能忘,永 - 不 - 能 - 忘!!













希望仲有媽咪陪伴喺身邊嘅子女們,好好珍惜與媽咪相處的每一分、每一秒,畢竟人生無常,要走的,可以快到連一句說話都未留低就走了!



祝願西方靜土媽咪能早日修成正果,
亦祝願天下間所有母親,母親節快樂!

 


5 則留言:

  1. 母親節快樂
    [版主回覆05/18/2013 21:23:03]多謝 P 姐!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年5月12日 上午8:01

    朋友,你愛媽媽鍚媽媽的情,媽媽知道的.你可以用心保存著這份愛和感覺只因媽媽一直在身陪伴你她永遠在你心中的.願你天天都要活得精彩開心最重要健康呀.我今日出了南瓜軟餅啦,我整了給媽媽吃,好好食,我打算今日再整,看會否靚過昨天整.
    [版主回覆05/18/2013 21:26:02]對,媽咪已經活在我心中!
    嗯,妳都整咗呀!等我過去妳度八吓先!

    回覆刪除
  3. 好靚嘅康乃馨⋯媽媽的愛永難忘!
    [版主回覆05/18/2013 21:24:19]對,媽咪永遠活在我心中!

    回覆刪除
  4. 多謝你的提醒 !
    [版主回覆05/18/2013 21:23:53]唔使客氣,因為我再無呢個機會喇嘛!

    回覆刪除

  5. [版主回覆05/18/2013 21:23:15]

    回覆刪除