2013年5月30日星期四

芹香雜菌意大利燴飯


最近大家有冇睇到 Jamie Oliver 個電視節目 ”Jamie’s 30 Minutes Meals” 呀?佢話叫人唔好成日出街食垃圾食物,自己煮其實都可以好簡單、好快手,每一集都教大家 30 分鐘內煮到幾個菜式,包括湯、前菜、主菜同甜品。佢自己整就更係無乜難度啦,一來專業兼熟手,二來廚具齊備,應有盡有,各式煎 pan、煲、鑊都會有雙重,要煮另一樣嘢時都唔使洗煲洗鑊,拎另一隻出嚟用就攪掂,就連焗爐都有兩個,可以同時間焗兩樣嘢,又有 food processor 幫手,梗係掂啦!而且好多時啲食材又唔會洗,蒜頭又連衣放入夾內壓爛成蒜蓉,就算要洗的話,都只係放入筲箕沖一沖水就叫做洗咗,咁做法大部份人都得啦!但其實最嘥時間係之前嘅準備功夫同之後嘅清洗工作,呢啲先至係最嚇怕人唔願做囉!


 


坦白講,呢個節目叫得人唔好出街食垃圾食物,對象就自然唔會係一啲經常落廚嘅人啦,咁唔經常落廚嘅人,個廚房又點會有咁齊備嘅廚具呢,無咁齊備嘅廚具又點會慳到時間喎!!


 


不過,佢裡面所教煮嘅食物都係以健康為主,而且賣相都唔差,唔會話因為遷就時間就求求其其上碟算數,所以如果唔係計較一定要喺 30 分鐘內完成的話,其實每個食譜都唔差。上個星期我就參考咗佢其中一個 risotto 嘅煮法,味道都唔錯,不過我就將佢大部份材料都改頭換面囉!








材料:
西芹
洋蔥
新鮮雜菌
青椒
牛肝菌
新鮮迷迭香


蒜蓉
意大利米


 


調味料:
白酒
清雞湯

黑椒粉


 


- 西芹洗淨後切細件,部份切粒;洋蔥去衣後切細,部份切粒; 青椒、雜菌洗乾淨後切粒。



-
牛肝菌洗淨後用水浸軟,瀝乾備用,浸菌水留用。



-
將已切細嘅西芹、洋蔥、牛肝菌、迷迭香及蒜蓉放入攪拌機內打爛。



-
燒熱油,將西芹粒、洋蔥粒、青椒同雜菌爆香,盛起備用。



-
再燒熱油,將已打爛嘅材料落鑊爆炒,之後加入米兜炒,然後倒入白酒。



-
兜炒均勻後就將浸菌水及清雞湯加入,轉中慢火煮至水份略收乾,其間不斷攪拌。



-
當水份大至收乾時就逐少加水,攪拌,並加入已爆炒過嘅材料。



-
當飯煮至適當軟硬度時就可以加鹽及黑椒粉調味。



- 最後加少量初榨橄欖油,拌勻後熄火,冚蓋焗 2 分鐘即成。






之前煮泰式酸辣雜菜湯時買嗰包乾蔥頭都未用哂,所以無買到洋蔥;
牛乾菌用哂又唔記得買,用咗同樣咁香嘅姬松茸代替;屋企又
只係得乾嘅迷迭香,所以淨係得西芹係跟足佢咋!!










我自己煮嘢慢手慢腳,半粒鐘淨係夠煮呢個飯囉!
不過味道真係唔錯,好香西芹味呢!

1 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年6月1日 上午7:46

    我睇Hell's Kitchen好多人煮呢個飯都唔合格,你煮得咁好既.慢工出細火...好味補番啦
    [緊張大師-小女人回覆06/17/2013 08:29:08]我鐘意佢呀,無計啦,唔好睇我都會睇架.見到他好鍚媽媽太太和子女,覺得呢個男人真係好好,佢又幫好多不同的人,其實我唔太鐘意見佢不停閙人但節目賣點,算啦
    [版主回覆06/16/2013 23:51:46]哦,Gordon Ramsay 個節目!我一集都無睇過呀!
    之前睇過 Youtube 佢教整 souffle,應該幾得!
    [緊張大師-小女人回覆06/16/2013 18:40:15]你無睇咩?Gordon Ramsay我好討債佢成日閙人,但現在我好欣賞佢本人的做法,他對好多人和事都好好,拍呢個只係做出來比觀眾睇,我估??
    http://www.wowody.net/Meiju/diyuchufang%20dishiyiji/
    [版主回覆06/14/2013 01:25:47]咩係 Hell's Kitchen?

    回覆刪除