2009年9月30日星期三

Gourmet Party @ Louisa's Home II

        星期一果日我同 Winnie 又喺 Louisa 屋企整嘢食啦!今次我哋兩個係主力,因為 Louisa 同 Genevive 啱去完法國返嚟,仲未適應時差,而且晏晝又要去 Towngas 跟 Rachel 學煮餸,所以我哋就肩負呢個重任喇!

        未正式整嘢食之前,先 show Louisa 喺法國買返食品先!



marcaron 好靚呀!係 Louisa 喺法國買返嚟 o架!



間鋪頭係首創呢種杏仁餅嘅師傅開 o架,所以係最正宗marcaron。
不過就好貴囉,3 盒夾埋過千蚊港紙呀,Louisa 都話肉赤!



唔同顏色有唔同味道,仲有埋 catalogue o添!



marcaron,仲有唔同色pasta,呢款係七彩蝴蝶麵。 



墨魚汁蝴蝶麵,Louisa 稱之為 "班馬 pasta" !



意大利三色國旗蝴蝶麵




好喇,到晚餐喇!呢個係 Winnie 整嘅鮮果沙律,Genevive 有份
幫手做 decoration o架!



        海鮮粉絲沙律,係 Louisa 跟 Rachel 學 o架,堂上整好就帶返
俾我哋食。其實仲有學個主菜 "胡椒炒蟹",不過掛住食,唔記得
影相 o添!




        呢個燕麥包係我同 Winnie 一齊整 o架!係跟 Rachel 本《知廚之樂》整嘅。不過因為天氣好濕,我哋兩個又做錯咗小小嘢,所以個麵糰勁濕,好難搓得埋,後尾唔理咁多,狂加粉搓埋就算!不過焗完出嚟又 OK 喎,仲好香噴噴 o添!外脆內軟,好好食,加埋意大利黑醋橄欖油拌食,好正!。Genevive 就好欣賞,噚日我準備走之前,佢話可唔可以喺我走前再食多件包包呀!




Louisa 上完堂返嚟就即刻開包七彩蝴蝶麵煮,加上白汁、火
腿同煎香煙肉,好味!不過啲粉個結就好易鬆開,變成方塊粉。


 



火腿粟米蓉焗西蘭花。Winnie 話要影埋個 Le creuset 煲墊喎!





        最後就梗係要有甜品啦!呢個係我同 Winnie 夾手夾腳整嘅香蕉雪芳蛋糕。香蕉味好香濃,蛋糕好鬆軟,不過又係太濕囉 ( 原來天氣潮濕係唔適宜整蛋糕麵包 o架 ),所以 Louisa 脫模都脫得特別辛苦,表面都爛咗少少。


        嚟緊 10 月尾我哋又會再多一次 party,Louisa 話下次個主題係泰國菜,到時再同大家分享啦!


1 則留言:

  1. Keith English Cottage2009年9月30日 下午7:36

    真系正!下次有甘正嘅party記得叫埋我啦! 至多帶狗仔比你們玩!
    [版主回覆09/30/2009 20:11:00]        哈,都好喎!等我有機會問 吓我個 friend 先啦!         佢個 vocal teacher 應該係你同屆同學,雖然佢唔認識你,但我一講俾佢聽佢就知道你係邊個!         至於狗仔就未必 lu,因為小朋友敏感呢!

    回覆刪除