2009年11月12日星期四

煮出粒粒煙韌靚白飯

        前幾日,blog 友 Motonako. A post 咗篇關於煲飯嘅 blog,佢話可以煮出一粒一粒而又唔會過硬嘅米飯,咁神奇?所以今晚我就試咗用呢個方法去煲飯,果然唔錯喎! 啲飯真係一粒一粒得嚟,仲好軟熟 o架,一啲都唔硬喎!真係啱哂我同我老豆兩個,因為我要食硬飯,而我老豆就要食軟飯,所以呢個方法可以一次過滿足哂兩個願望!


        依家就將煲飯方法寫俾大家參考一下:


- 先將米洗乾淨,然後用滾水浸米約 15 至 30 分鐘。


- 之後就照平時煮飯方法照煮就得 o架喇。



Notes:
- 如果唔夠時間浸米的話,就可以直接用滾水煮飯。


4 則留言:

  1. 水既份量可平時一樣?
    [版主回覆11/13/2009 20:13:00]        係呀,我都係照平時一樣咁多水咋!

    回覆刪除
  2. 你真係好利害, 可以 日日 update 個 blog ! 我近來很忙, 連探視 blog友的時間都沒有。  , 加油 。
    [版主回覆11/13/2009 20:19:00]        我其實無時間日日 update 個 blog o架!因為我根本都唔可以有時間日日上網,有時我寫好 咗 嘅 blog 刻意推遲時間 post 出 嚟,費事突然間一日內排山倒海咁 post出 嚟 !         有時寫得 blog 嚟,就無時間去睇 blog 友 嘅 update,所以我個 e-mail 成日都會有廿幾封未讀郵件,全部都係 Yahoo Blog 嘅 update  通知呢!  

    回覆刪除
  3. 我試咗啦 ! 真係粒粒米既咬口感覺...
    我煮多d飯隔夜雪涷少冷飯....好正添
    謝謝心得
    [版主回覆11/17/2009 23:48:00]        咁妳又唔駛多謝我,我都係借花敬佛,將 blog 友 Monotako.A 嘅心得 喺度 同大家分享 啫!

    回覆刪除
  4. 你試咗喇...係喺好正呢!
    [版主回覆12/05/2009 00:18:00]        係呀,真係 fit 到哂我同我老豆的口味!         不過可能係我個飯煲 cheap cheap,唔可以百發百中,有時會失手!         Anyway,多謝妳分享呀!

    回覆刪除