2009年11月3日星期二

玻璃曲奇 ( 送禮篇 )

        Winnie 對呢個玻璃曲奇果然情有獨鍾,佢話今次要整嚟送禮,除咗係整俾佢班好朋友之外,其實最主要係整俾 Miss Cheng,因為下禮拜一約咗 Miss Cheng 見面食 lunch,順道慶祝佢成為傑青,所以 Winnie 噚日就過嚟我度又再一齊整曲奇喇!




今次整得比較順利同比較 "四正",因為有咗上次嘅經驗喇嘛!但
最重要都係天氣涼咗好多,個麵糰無溶得咁快。


 



啲全部都係由曲奇麵糰中心 cut 出嘅,細細塊好得意呢!


 



Winnie 話要將所有戰利品 "哂冷" 喎!係咪好有 Vanlily 嘅大製作
feel 呢,呵呵! 


 





        因為真係有好多人要送呀,除Miss 同 Winnie "六姊妹" 之外,下星期一去聽 opera 時又會送埋俾 Li Kien、阿聰同 Kenneth,佢仲順便俾埋俾 Gordon、我老豆、阿馳同佢女朋友,咁當然要俾埋佢自己屋企人食啦!咁係咪要大製作至掂呢!



Pack 好哂入密實袋,唔怕受潮,又方便送禮。


 



Miss Cheng 果份就梗係要特別包裝啦!


 



個包裝袋係之前喺吉之島 $10 店買,貪佢簡而清,好大體,但最重
要係鍾意佢果句 "Especially for you",好有意思,送禮最啱!


 


P.S.
- 噚日除咗整曲奇,我哋仲整芒果布甸呀!




- 噚日真係要多謝哂 Winnie 幫我洗哂所有用具呀!
  因為天氣太乾燥,我濕水洗嘢洗得耐,啲手指裂到七彩,一路整曲奇一路流血,
  嚇死佢! 所以佢話叫我唔好再掂水同洗潔精喇,全部用具等佢洗就得。今次我
  都老實不客氣咁等佢做喇,因為真係痛得好犀利!


  Winnie, thank you very much!


7 則留言:

  1. 這個就是我今天放學後吃的「可可杏仁Hot Crepes」,$22, 好香好味。
    [版主回覆11/03/2009 18:53:00]         It seems so attractive & delicious!

    回覆刪除
  2. 我又想食
    [版主回覆11/04/2009 13:38:00]        可惜今次唔係由我發板整,如果唔係我都可以留番一份俾妳試呀!

    回覆刪除
  3. 啲cookies好有聖誕feel呀...
    [版主回覆11/04/2009 13:40:00]        又真係幾有 Christmas feel 喎!尤其係有混色玻璃果 啲 。

    回覆刪除
  4. 咁下次你整記得預我啦!!!!
    [版主回覆11/06/2009 21:53:00]        妳係咪講真先,妳唔好一陣間我預埋妳個份時,妳唔肯出 嚟承 受呀,我會搵人殺妳 o架!         講笑 啫,因為我唔係太鍾意曲奇加果汁糖 嘅感覺,我唔鍾意食,所以我唔想有剩呀!

    回覆刪除
  5. 時間就到應該無問題既....因為近來要加班@@
    [版主回覆11/09/2009 01:55:00]        應該 12 月會再整多次,到時睇 吓點啦!

    回覆刪除
  6. 你好,我是路過的, 今個聖誕節都做了"薑餅人"和"玻璃曲奇",送給親朋好友, 有空的話大家交流下烘焙心得呀,謝謝!! By Yoyo~
    [版主回覆12/26/2009 00:47:00]        好呀,大家交流多 啲,進步快 啲呀!

    回覆刪除
  7. 可唔可以比個食譜我試下整?我好有興趣丫xD
    個混色玻璃真係好靚xD
    [版主回覆04/03/2010 16:21:00]        係呀,呢個曲奇真係幾吸引呀!下星期連續三日會同朋友一齊整呢個玻璃曲奇,要 嚟做 婚宴回禮 o架!
            妳去餅后 Vanlily 個 blog 度就有呢個 玻璃曲奇 食譜 o架喇!

    回覆刪除