2009年11月16日星期一

金針雲耳炒絲瓜

        呢個係我噚日即興之作,點解咁講呢?因為平時習慣逢禮拜五返屋企之前,都會去街市買定禮拜六,咁禮拜六就唔駛專登落街買餸,教完琴之後就可以 stay 喺屋企做嘢。


        不過,因為前日唔駛返老人中心教合唱團,所以無出到街,到挨晚教完 Ryan 之後又已經好夜,街市都收哂檔,根本無餸賣;到咗禮拜六果日,天氣又凍咗好多,更加唔願落街買餸啦,所以就匿喺屋企,死諗爛諗,希望諗到一樣餸出嚟係可以利用屋企嘅 "存貨",咁就可以 "逃過一劫",唔駛落街捱凍啦!當然,我唔會因為自己嘅偷懶而要我老豆食罐頭做餸啦!


        哈,吓,點知真係俾我諗到喎,真係開心到死呀! 咪就係呢碟金針雲耳炒絲瓜囉!金針、雲耳係乾貨,屋企有 "存貨" 都唔出奇,之但係連絲瓜都有 "存貨" 就真係出奇啲喇,查實係我老豆上個禮拜喺農場拎返嘅,原本佢話自己煮嚟食,點知煮咗成個禮拜都未煮,仲放喺雪櫃度,咁就益咗我唔駛落街買餸喇!而我屋企個冰箱就長期都會有鮮腐皮雪定喺度,方便隨時解凍後就可以煮齋,於是我就加埋佢落去一齊玩 "即興","jam" 咗呢碟餸出嚟。



材料:
絲瓜
金針
雲耳
鮮腐皮
蒜茸
薑絲
紅椒


調味料:


雞粉
蠔油


- 金針同雲耳先用水浸發、洗淨,之後汆水、瀝乾水份,備用。


- 腐皮輕輕略沖洗,然後撕成細塊。


- 絲瓜刨去硬皮後切件。


- 燒熱油,先爆香蒜茸、薑絲同紅椒,之後加入絲瓜一齊炒。


- 加入小量水,冚鑊蓋將絲瓜稍為煮至軟身。


- 之後加入金針、雲耳同調味料,兜炒後再加埋腐皮落鑊,炒勻所有材料。


- 最後灑上小小麻油,兜勻,熄火,上碟。




Notes:
- 將
金針、雲耳汆水,可去除 "" 味。

- 絲瓜毋須煮得太腍身,可保留清甜、爽脆 口感。


- 鮮腐皮落鑊後切勿煮太耐,如果唔係就會煮到爛哂。


1 則留言:

  1. 我好鍾意le個送呀
    [版主回覆11/16/2009 17:06:00]        妳都試 吓 整呀,唔太難。

    回覆刪除