2009年11月1日星期日

Gourmet Party @ Louisa's Home III (補加相片)

        噚日我哋又Louisa 屋企整嘢食喇,原本都諗住整好多款食物,可惜主人家唔係好舒服,所以我哋臨時變陣,一齊以簡單為主,其實最重要都係大家開心聚一聚啫!


        我同 Winnie 都未到達,Louisa 一早就已經準備好材料整實驗麵包,而實驗品係一個疑似提子包嘅麵包!點解咁講呢?因為個包本身無用到提子乾,但個個食過都覺得好似提子包呢!



呢個就係果個疑似提子包嘅實驗品喇,係咪連個外表都好似提子包
呢?你哋見唔見到 Micky 嘅蹤影呢?見唔到?唔緊要 …………


 



嗱,呢個咪係 Micky 囉!


 



之所以叫做實驗品,係因為 Louisa 咗佢部新買返玩具整
o架,就係呢部 KMix 喇!有咗佢,整麵包真係慳好多時間同氣
力呀!遲啲個整麵條 attachment 返到嚟,仲可以玩埋自製 pasta
o添呀!


 



跟住就到我同 Winnie 試吓用新機整麵包,實驗品都係上次個燕
麥包。


 



因為今次小心跟足步驟,所以整出嘅包包就比較似樣,整果
陣時又無上次咁 "呢 hea" 。


 



呢個係南瓜蟹柳素翅。有無留意到,呢個朱古力色Le creuset?
個顏色好靚 o架!


 



黑色 Le creuset 裝住嘅係白酒忌廉炒花甲,非常鮮甜好味。 


 



一睇就知呢碟係咖哩炒蟹啦!





呢個 wasabi 色 Le creuset 裝住嘅係 Louisa 煮Carbonara意粉。



        原本仲有

同海膽、象拔蚌刺身 o架,可惜唔記得咗影相呢!

5 則留言:

  1. 期待你發表的新文章!
                                                  辣妹鋼管秀
    [版主回覆10/28/2009 14:11:00]        多謝你捧場先,咁你可以慢慢期待呀!

    回覆刪除
  2. 海鮮餐......yummy.....
    [版主回覆10/28/2009 14:12:00]        係喎,妳唔講都無留意到果晚食好多海鮮喎!

    回覆刪除
  3. 部kmix 好好玩咁woo... 比起麵包機那一部比較方便呢... 未見過呀... 可在那裏買到呢 ?
    [版主回覆10/28/2009 23:19:00]        基本上,麵包機只係可以整麵包,但 KMix 就可以處理好多食材,除 咗攪麵糰, 配上唔同配件,仲可以整麵條、刨絲、切條、整雪糕、搾汁、打蛋 ………,當然,逐件配件買都唔平呀!所以我依家考慮緊買 food processor,平好多,功能又齊全。         其實好多大型連鎖家電用品店都有得賣,只不過因為 size 都幾大,好阻地方,所以無 display 出 嚟,妳可以問佢拎 catalogue 睇。         妳可以去 Kenwood 個官方網站度搵到呢部 KMix o架!

    回覆刪除
  4. 哎呀,唔記得用個Le creuset個焗盤黎裝蟹 tim ! 下次記住提我呀 !
    [版主回覆10/31/2009 01:41:00]         好,妳記得提我提妳啦!

    回覆刪除
  5. 鍾意carbonara
    [版主回覆11/03/2009 01:32:00]        咁妳有無煮過?

    回覆刪除