2010年6月28日星期一

粒粒番茄薯仔

        我好鍾意食呢味粒粒番茄薯仔o架,以前媽咪整嚫我都好捧場,食剩就一定由我包底,因為實在太好食喇!


        整呢個餸唔太難,睇過媽咪一次點整都已經識得做,而且好容易 o添!煩就煩在要炸薯仔囉!真係勁怕炸嘢,炸一次嘢,不單只要處理鑊油,仲要抹爐頭、抹廚房、抹地,皆因啲油會彈到周圍都係呀!好彩我可以用個焗爐嚟炸嘢咋,如果唔係,我寧願唔食好過!!



材料:
番茄
薯仔
香草


調味料:


茄汁
鮮醬油


- 薯仔刨皮、切粒,之後炸至金黃色。


- 番茄去蒂後洗乾淨,切粒備用。


- 燒熱油,爆香香草,之後放番茄粒入鑊兜炒一陣。


- 加入薯仔粒,落調味料,兜炒均勻。


- 最後再灑上少少香草兜勻即成。




粒粒番茄薯仔加粟米麵包,就係我今晚嘅晚餐喇,好 "鬼佬" 呀!



Notes:
- 香草可選擇自己鍾意嘅一種或多種,甚至唔用都可以。


- 番茄唔好炒得太腍,保持原粒會比較好食。


- 唔想開油鑊炸薯仔粒的話,可以將薯仔粒先撈適量油,然後放上已鋪錫紙嘅烤盤
  上,放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗至金黃即可,如果有烤焗功能 ( grill ) 的話,
  效果就更理想。



我個焗爐有個 "健康油炸食品" 內置菜單功能,一按制就自動炸食物,
仲定時放出蒸氣,咁食物就唔會太乾喇!佢中途仲會顯示出 " turn
over
",提你將食物翻一翻,咁就炸得更加均勻上色啦!




        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 呢個我都可以成碟食哂 , 好正.....唔使炸既,焗或煎都得啦.....
    [版主回覆06/29/2010 01:38:00]        咁犀利,可以成碟食哂!?         係啦,焗好好多!番茄同薯仔簡直係絕配,好似綠茶同紅豆一樣係兩公婆 嚟 o架!

    回覆刪除
  2. 今次有冇"痴"底呢?呢個我鐘意呀....
    [版主回覆07/01/2010 20:05:00]        都 有少少黐呀,可能我落唔夠油撈 啲薯仔。         呢個真係好味 o架,lunch 淨係食佢都夠哂飽喇!

    回覆刪除
  3. 嘩你個oven好勁喎! 我冇oven,等我試証煎下炒下d薯仔先~ S
    [版主回覆07/01/2010 20:08:00]        其實我呢個唔係傳統 嘅焗爐 ,係個四合一 嘅 變頻式微波爐 嚟 o架!         妳可以試 吓 用油半煎炸呀,唔駛用咁多油之餘,效果都唔錯!

    回覆刪除