2010年7月1日星期四

扁豆赤小豆西施骨煲老黃瓜

        今日又係用扁豆赤小豆煲湯,繼續去濕呀!不過今次就用嚟煲豬骨同老黃瓜。


        老黃瓜又係我嘅至愛之一,好鍾意佢果種好清新嘅感覺,同青瓜感覺一樣。由細到大,我都總係覺得老黃瓜其實係老嘅青瓜,不單只味道相似,就連切開裡面啲瓤都一模一樣咁滯。另外,我諗大家都應該知道國語人都係叫青瓜做黃瓜所以好有理由相信兩者其實係同一樣


        鍾意食青瓜嘅我,自然都好鍾意飲老黃瓜煲嘅湯啦!直覺上覺得用老黃瓜煲湯可以清熱,所以今日煲呢個湯真係去濕又清熱 o架!



材料:
老黃瓜
西施骨
豬橫
炒扁豆
赤小豆
陳皮


- 扁豆同赤小豆洗乾淨,用水浸過夜;陳皮用熱水浸軟,刮瓤、洗淨備用。


- 西施骨洗乾淨後汆水,之後用水沖洗乾淨多餘油脂及血水。


- 老黃瓜用牙刷洗刷乾淨外皮,之後開邊、去瓤,切件備用


- 除豬橫脷之外,其餘材料全部凍水落煲,之後照一般煲湯方法煲好。


- 豬橫脷切去底部中央白色物質,洗淨切件。


- 將湯煲番滾,之後落埋豬橫脷,煲多 10 - 15 分鐘就攪掂。


- 飲用前落鹽調味。



好清甜呀!



Notes:
- 揀老黃瓜時,最好揀啲瓜皮比較多紋嘅,代表瓜夠老身;另外重身嘅瓜代表水份
  充足。


- 西施骨可用其他豬骨代替,甚至用豬腱或瘦肉煲都可以。


- 因為豬橫脷比較易熟,所以只需煲短時間,情況同豬膶差唔多。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 呢個湯, 正呀, 我勁喜歡!!
    [版主回覆07/01/2010 23:15:00]         原來大家都係同道中人喎,咁呢個夏天叫太太煲多 啲俾你慢慢 歎喇!

    回覆刪除
  2. 又去濕???乜你濕氣好重咩?
    [版主回覆07/03/2010 02:17:00]        係呀,我有風濕 o架!每逢落兩前一日,我個頸膊就會好 "冤",勁唔舒服,難怪以前老人家話 "仲準過天文台"!         好多彈琴人都係咁,因為其實彈琴個動作係違反人體自然動作,好傷關節 o架!

    回覆刪除