2010年7月8日星期四

紅茶雪芳蛋糕 Tea Chiffon Cake

        上演《七月大荳芽》當日,綵排完之後食飯時,Li Kien 問我會唔會去探江老師,因為佢想趁件畢業袍未還之前同老師影相,咁我當然應承去啦,因為好耐都無見老師喇!星期日 Li Kien 打電話俾我,話星期一老師得閒,喺咁臨急臨忙嘅情況下,都唔知買咩俾老師好,又唔可以買cheap 嘢喎,咁所以星期一朝早一起身就即刻焗個蛋糕送俾老師。


        其實我都咗好耐焗咩蛋糕俾江老師,因為老師係非常注重健康,每日必定會抽時間做運動,步行一萬步,Li Kien 仲話老師唔會出街食飯嘅 o添!所以老師雖然已經過咗八十大壽,依然健步如飛,條腰真係攣都唔攣吓呢,佩服!


        因為呢個原因,我決咗整雪芳蛋糕,因為唔係用牛油整,係用橄欖油,夠哂健康啦。之於味道方面,其實我都唔知老師喜好,不過諗番之前有幾次喺老師屋企 tea 嘅時候,老師都會叫工人沖幾杯奶茶,咁我就諗到整紅茶雪芳,起碼老師一定唔會唔鍾意,同埋蛋糕味道清清哋,啱哂注重健康嘅老師。



材料:
紅茶茶葉          3 克
熱水                 100 毫升
伯爵茶葉          3 克
低筋麵粉          90 克
泡打粉              2/3 茶匙
鹽                      少許
蛋白                  4 個
他他粉              1/4 茶匙
糖                      70
蛋黃                  3 個
君度橙酒          10 毫升
橄欖油              40 毫升


以上材料份量可做直徑 20 厘米嘅蛋糕一個。


食譜參考自《糕點教科書》。




- 紅茶茶葉放入杯內,之後倒入熱水,冚蓋,將茶味焗出。

- 麵粉、泡打粉、鹽及伯爵茶葉混合好,過篩 3 次,備用。


- 蛋白加他他粉,用電動打蛋器打至起泡,之後分 3 次加入 50 克糖,打至 8 成
  企身。


- 將橙酒倒入蛋黃內,加入剩低20 克糖,混合好後打散。


- 橄欖油與 70 毫升紅茶混合,之後倒入蛋黃液內拌勻。


- 將已過篩嘅粉類混合物加入,拌勻成麵糊。


- 蛋白霜分 3 次加入麵糊內,用膠刮輕手拌勻。


- 將麵糊倒入模內,放入已預熱至 170 °C 嘅焗爐內焗約 40 分鐘至熟。


- 出爐後立即倒扣放涼。



今次個蛋糕焗得好靚,完全無缺陷,唔知係咪因為有用到泡打粉呢?


 



        整嚫紅茶味嘅西點糕餅,多數味道都唔係咁出,但係今次呢個蛋糕個茶味非常之濃,而且仲有淡淡伯爵茶加橙酒香味 o添,而最重要嘅係唔會食到粒粒茶葉嘅粗嚡口感,呢個食譜好得呀! 如果有 blogger 試過整紅茶蛋糕或伯爵蛋糕,而個茶味又唔係好出的話,不妨試吓呢個食譜呀!



Notes:
- 蛋白霜打好之後,立即放入雪櫃內儲存,咁就可以保持其穩定性。


- 麵糊倒入模之後,枱面上輕敲幾下,可將較大嘅氣泡排出。


- 原食譜所用嘅酒係白蘭地,一來我無呢隻酒,二來加入伯爵茶內嘅香料佛手柑都
  係柑橘類植物,香氣與橙味非常配合,所以我就改用橙酒代替。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 好得好靚喎, 又有茶味.  正.
    [版主回覆07/10/2010 00:58:00]        多謝妳呀!呢個蛋糕真係好濃茶味 o架!

    回覆刪除
  2. 發得唔錯.........
    [版主回覆07/10/2010 00:57:00]         係呀,我懷疑係有泡打粉會好少少。

    回覆刪除
  3. 你好!我都好鐘意焗雪芳蛋糕,不過有個問題解決唔到。 我一直都系用個nonstick既中空蛋糕模焗雪芳蛋糕, 但系焗出黎既高度都唔似人地用鋁製蛋糕模焗出黎咁高, 請問,系咪同我用non-stick糕模有關? 謝謝!
    [版主回覆04/26/2011 18:50:00]        唔知妳有無聽過人講,焗雪芳蛋糕個模千祈唔好搽油,原因係 啲麵糊要靠黏附住 個模 嘅磨擦力而向上 "爬",所以如果搽 咗油 的話,會減低磨擦力,蛋糕因而會發唔起,妳個情況都有可能會係咁!

    回覆刪除