2010年7月28日星期三

花旗參蘋果瘦肉湯

        我好鍾意飲呢個花旗參蘋果瘦肉湯 o架,媽咪第一次煲時我已經即刻愛上咗佢喇!


         原來蘋果同花旗參個味道係非常之夾,花旗參嘅甘,正好平衡番蘋果煲過之後所產生酸味,加上蜜棗同蘋果本身嘅甜味,係真正甘甜。花旗參有清熱作用,啱哂我依家飲喇,因為面上粒粒成日都唔退,本來早前敷咗個有消炎mask 之後,情況已有少少好轉,但係因為已經用到最後一塊,又無時間去買,加上早一個禮拜又熱到痴哂線,啲粒粒即刻 "標" 番哂出嚟,真係激死人!! 希望飲完呢個湯之後有改善啦,如果唔係,我諗要出動龜苓膏喇!!



材料:
瘦肉
蘋果
蜜棗
花旗參


- 瘦肉洗乾淨、汆水,之後沖水洗去多餘血水。


- 蘋果去皮、去芯後切件;蜜棗洗乾淨備用。


- 除花旗參外,所有材料凍水落煲。


- 煲好之後,飲之前,落埋花旗參煲多 5 分鐘,之後落鹽調味即成。



Notes:
- 花旗參要後下係因為若果煲得太耐的話,花旗參大部份嘅香味同甘味就會消失。


- 瘦肉可用豬腱代替。


- 鍾意的話,可加雪耳一齊煲。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 梗係龜苓膏有效啲喇!
    [版主回覆08/01/2010 23:24:00]        不過我驚我體質頂唔順囉!

    回覆刪除
  2. 屋企無花旗參, 有話參鬚好唔好呢?

    回覆刪除
  3. 屋企無花旗參, [你] 話參鬚好唔好呢?
    [版主回覆08/01/2010 23:22:00]        其實都無乜所謂 嘅,不過參鬚應該更加寒涼,同埋無花旗參咁香。

    回覆刪除