2010年7月13日星期二

鮮百合南瓜露

        老豆早前拎咗幾個南瓜返嚟,有大有細,而最大果個就已經開始爛,唔食唔得喇!咁大個南瓜要一次過食哂,都有少少難度,突然間俾我諗到整南瓜露,咁就多多都銷得到啦!所以噚晚就整咗呢個南瓜露喇!




材料:
南瓜
鮮百合
椰醬
冰糖


- 百合先切去啡色部份,之後拆開洗乾淨,備用。


- 南瓜去皮、去瓤,切細件後放入煲內,加小量水煲滾。


- 當大部份南瓜都煲腍後,就加入冰糖,之後熄火,將南瓜全部焗腍。


- 南瓜肉連水放入攪拌機內,加入鮮百合一齊攪成南瓜蓉。


- 將南瓜蓉倒入煲內,加入椰醬拌勻,再次煲番滾即可熄火。



又香、又甜、又滑嘅南瓜露,真係魅力沒法擋,
食完一碗又一碗,停唔到口呢!



        呢個南瓜露係媽咪教我整嘅,食過一次之後就即刻對佢著迷,因為真係好好食,又香、又濃、又滑,加上我係一個南瓜精,咁就自然對佢 "不能自拔" 啦!記得當年新屋入伙時,叫班 friend 一齊上嚟玩,媽咪都叫我整呢個南瓜露招呼佢哋,佢哋食過之後都讚好食,連 Winnie 都問我點整,佢話都想試吓整俾屋企人食,但唔知佢最後有冇整呢?


        媽咪話俾我聽,整呢個南瓜露最重要反而係鮮百合,因為加鮮百合可以令到個南瓜露既清新又清甜,冰糖都可以落少



Notes
- 煲南瓜時,盡量用少量水去煲,因為南瓜煲熟之後就會出水,即使煲完之後可能
  會好稠身,到時可以酌量加水或椰醬煮開至適合濃度。


- 煲南瓜嘅水量毋須冚過南瓜面,因為南瓜係非常易煲腍,即使無水浸到嘅南瓜都
  可以俾水蒸氣蒸熟至腍,又或者可以喺煲嘅中途用匙羹將南瓜肉翻一翻。


- 若果真係煮得太稀的話,可以用馬蹄粉埋芡,甚至用粟粉都可以。


- 可預留少少鮮百合到最後煲滾時先落,咁就可以食到鮮百合嘅爽甜,多一種口感
  層次。


- 加入椰醬後記得唔好煲太耐,因為煲得太耐的話,椰醬會煲出油。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 賣相好吸引.....100分!
    [版主回覆07/17/2010 18:16:00]        嘩,好 嘢,好耐好耐無試過拎 100 分喇!!         唔單只賣相得,味道都得 o架!

    回覆刪除
  2. 下次可以整南瓜餅嘛....整成茸+少少麵粉搓成餅.煎或蒸都得.....
    [版主回覆07/17/2010 18:21:00]        咁妳自己試過未?個南瓜味夠唔夠濃、夠唔夠出呢?

    回覆刪除
  3. 南瓜多過粉就一定夠味啦...唔係路既都....
    [版主回覆07/17/2010 23:13:00]        粉少又搓唔成糰 啫 ,一樣唔係路!!

    回覆刪除