2010年7月1日星期四

意大利 pasta & 自製辣椒油

        啱收到 Louisa 送俾我嘅意大利 pasta,仲有佢家姐親手自製嘅勁辣辣椒油呀,好正



我可以用勁辣辣椒油嚟煮 pasta 喎!

 

 
 
 
呢包係明符其實嘅意大利 pasta,係 Louisa 出 trip 去意大利
公幹時買返!我特別揀咗呢款,因為佢個形狀好似
嚟舀蜜糖果枝木捧呀,所以我估呢隻意粉
應該可以黐到好多醬汁呢!

 

 
 
 

家姐呢樽自家出品嘅辣椒油就犀利囉,用條"lam" 少少都辣到
飛起呀!Louisa 話淨係包辣椒籽都已經要成 $80 喇!係用 
非洲當地最辣嘅辣椒做成,所以 Louisa 都話,呢隻
辣椒 "好毒" !!一次過食得多的話,
諗個嘴唇一定變成孖膶腸呀!

 
 
 
 
       Motonako A.,樽辣椒油吸唔吸引呢!!
 
 
 

5 則留言:

  1. 加埋會好和味.....
    [版主回覆07/03/2010 00:26:00]        哈哈,查實我等個講字 o架咋!

    回覆刪除
  2. 我簡直流晒口水喇.... 你真係好鬼衰架.......咁嚟引我!
    [版主回覆07/03/2010 00:31:00]        嗱,咪話我唔夠老友喇,呢個 post 係明益妳 o架!當個樽蓋一打開,唔…………好香呀!!         妳有冇興趣整呀?如果有我就問我個 friend 攞個食譜,之後 send 俾妳啦!我都知妳一路睇呢篇 blog 一路流口水 o架喇!

    回覆刪除
  3. 有冇人用辣椒油煮PASTA架?
    [版主回覆07/03/2010 00:52:00]        唏,無咪自創囉,妳無睇馬浚偉個《大廚出馬》咩?有次佢請 Kit Mak 做嘉賓,煮 咗 個冬蔭功 carbonara o添啦! http://mytv.tvb.com/foodandtravel/apprenticechef/107154/20#page-1 妳由 4'00" 開始睇啦!

    回覆刪除
  4. 作 C 呀你......咁嚟玩我! 難唔難架.....知我幾忙同幾懶架喇!
    [版主回覆07/03/2010 00:56:00]        我咁益妳,妳仲話我玩妳!         我唔知難唔難整喎,要問一問樓下果位 Sa 姐先知呀,因為佢有份幫佢家姐手一齊整 o架!所以我都要多謝呢位 best friend 呀!

    回覆刪除
  5. Motonako A 唔難架,不過要用D好既辣椒籽囉,我比Recipe你啦,send去邊? 我比咗d fd, 個個都話好正喎 ! 呵呵 !
    [版主回覆07/03/2010 01:15:00]        都好喎,咁妳就直接 send 俾佢啦!

    回覆刪除