2010年7月9日星期五

「生活素質」入貨

        噚日喺何文田教完學生之後,出番旺角時途經毛豆個 "後備糧倉",見到全店所有貨品做緊九折,所以就入去兜個圈,睇吓有咩啱,最後買咗幾樣嘢。




土耳其杏甫就不嬲都有買開,試過其他地方買過,質量無咁好,
啲會好乾兼有渣,所以都係嚟番呢度買好


 



西班牙出產嘅鹽水黑橄欖,買定嚟放喺屋企,隨時可以
嚟整意粉、foccacia、焗飯 ………


 


 



黑松露醬其實折咗都過百,不過已經算係平,見過其他地方賣好貴
不過可能一分錢一分貨,貴果啲可能黑松露含量比較高。
豪一次咁多啦,哈哈!




        其實仲想買埋 salami 同 balsamic vinegar o架,不過見條 salami 個樣好似唔係咁討好,兼且係丹麥製,硬係覺得買意大利貨好似正宗啲。至於 balsamic vinegar,有樽百幾蚊,仲係好細樽咋,當然唔捨得買啦!之但係見到有樽只係賣 $26 嘅,又覺得好平唔敢買,雖然寫明係意大利 Modena 出產,但係見到 ingredient 有用到焦糖色素,都係唔買住喇!


        今日經過元朗站間分店都唔見有做到九折優惠,可能淨係旺角鋪有做,有興趣嘅朋友就快啲去喇,店員話做到今個月 18 號咋!毛豆,妳快啲入倉攞貨啦!!


4 則留言:

  1. 入我糧倉都唔交買路錢....大膽啦你....
    我係前日去喎...買左鯷魚 , 青醬.....之前買左好多果仁仲未用哂.....
    黑欖仲可以切片加入沙律度...我直情當佢零食咁咬....
    [版主回覆07/10/2010 00:29:00]        我入妳糧倉時咪已經將錢交低俾妳職員囉!         鯷魚唔知點用,又好貴!我個 friend 去完意大利返 嚟,話果邊平到笑!青醬我想試好耐喇,不過驚頂唔順芝士味!         嗯,加落沙律度都好喎!咩話,當係零食!?

    回覆刪除
  2. 你下次劫持隻治去啦...佢唔知地呀....去完賣左佢都得....
    [版主回覆07/10/2010 00:30:00]        咁咪索性留佢 喺妳 個糧倉度囉!乜佢話想去咩?

    回覆刪除
  3. 間野叫咩名.在甚麼位置?
    [版主回覆07/10/2010 23:22:00]        間鋪咪就係叫做「生活素質」囉!有好多歐洲貨賣,包括有機食品、pasta、乾果、果仁、調味料等,你可以 click 下面條 link 入去睇睇: http://www.italianfood.com.hk/

    回覆刪除
  4. 你買0個d ,我平時都唔會用到既..........
     
    [版主回覆07/12/2010 12:38:00]        因為我要煮飯嘛!

    回覆刪除