2010年7月8日星期四

同 Li Kien 一齊去探江老師

        星期一同 Li Kien 一齊去探江樺老師,因為 Li Kien 今個月碩士畢業,所以佢約埋我一齊去老師屋企,著住畢業袍同老師影相留念。



江老師係我同 Li Kien 讀演藝學院時嘅聲樂老師,
呢度就係平時我哋上堂嘅音樂室。


 



 Li Kien 仲帶埋達達一齊去 o添呀!達達見到 uncle 之後,
不停咁同 uncle 傾偈,完全未喊過呀!


 



        老師好欣賞我帶去俾佢果個紅茶雪芳蛋糕,因為佢覺得我整呢個蛋糕背後好有心思,而且咁老師原來又唔鍾意食有 cream 嘅蛋糕,呢個真係啱哂佢!但最重要嘅係,老師原來係呢個月生日喎,咁我就同老師講,呢個就當係生日蛋糕,預星同佢 say happy birthday 啦,哈哈!



臨走前再嚟多張大合照。



        其實當年APA 讀書時,第一年我並唔係跟江老師 o架,不過覺得原本果位老師教方法唔係好適合我,而我又趁暑假時自資拜師江老師,發覺跟佢上堂舒服好多,用嘅方法都比較適合我,所以之後到第二年時就向 department head 申請轉老師,之後歌藝都有一定進步,不過可惜因為自己身體情況嘅問題,未能好好發揮,所以讀完兩年 diploma 之後就無再讀落去。


        雖然離開咗學校之後少咗同老師見面,但好多時都會喺一啲演出場合碰面,所以其實斷斷續續都有 keep contact,而且老師間中都會介紹工作俾我呢!我一向都好尊敬江老師,因為佢不單有學識,歌藝了得之餘,而且仲有好好嘅修養,同我呢啲 "粗人" 比較起上嚟,簡直係一個 "聖人"。


        雖然老師依家已經年過八十,但係把聲仲係 keep 得好好,經常都仲有演出。係咁多本地歌唱家之中,老師都可以話係寶刀未老,一出聲已經聽得出功力深厚,其他人完全無得比!無論係古典聲樂抑或係流行音樂歌手,幾多人到咗呢個年紀,都已經失哂聲,唱唔到歌,又或者即使唱到,但把聲都唔再好似後生果陣時咁好聽。唔係誇張 o架,你哋睇吓下面呢兩段演出片段就知我無誇張 o架喇:



呢首係《康定情歌》。


 




跟住呢首係《聰明姑娘愛繡花》。


        雖然當年江老師同費明儀老師聯同香港中樂團嘅演出已經係 9 年前嘅事,但坦白講,以老師當時嘅年紀,仲可以有咁好嘅聲音同唱功,真係唔係人人做得到,況且依家都仲有演出呢!所以我一直都覺得自己好幸運,可以跟到江老師學藝。記得媽咪以前曾經講過,佢後生時,經常都喺收音機度聽到江老師唱歌,但就真係估都估唔到,多年之後自己個仔都可以跟到呢位名師學唱歌,所以自從我跟咗老師學唱歌之後,幾乎每次老師有演出,佢都一定會去捧場!


        諗番起上嚟,我依家都好想媽咪繼續陪我去聽唔同 concert 呢!


1 則留言:

  1. 呢d先係唱得之人....離咪3呎都字字清楚.....睇口形就係受過專業聲樂訓練.....
    [版主回覆07/09/2010 18:22:00]        識貨喎毛豆!如果我無記錯的話,有位老師曾經同我講過,係江老師同前演藝學院校長盧景文將 opera 呢樣 嘢帶入香港。

    回覆刪除