2010年7月8日星期四

烤南瓜柚子排骨

        呢個烤柚子排骨嘅食譜係嚟自「Amway」月刊,其實想試整好耐 o架啦,但一直都未有機會,當中用到嘅日本柚子醋仲一早已經JUSCO 超市買定 o添喇。對於鍾情橘類水果嘅我,真係好期待呢個餸呢!


        「Amway」搵人寫得呢個食譜,當然係教人用佢出品嘅煎鍋嚟煮啦!但我就無用佢嘅廚具,所以就試試用焗爐嚟整喇,其實最主要都係參考佢個醃料同份量比例。





材料:
急凍一字排骨 ( 金沙骨 )
南瓜
京蔥
七味粉
炒香芝麻


醃料:
日本醬油        1/2 湯匙
柚子醋            4 湯匙
味醂                4 湯匙
清酒                3 湯匙
糖                    1 茶匙
柚子汁            2 茶匙



                        日本醬油            清酒                柚子醋                味醂



- 醃料材料拌勻;排骨解凍後洗乾淨,用抹手紙索乾水份,放入醃料內醃好。


- 南瓜去皮、去籽,沖洗後切件;京蔥洗乾淨,白色部份切段。


- 南瓜同京蔥先用少量油同鹽撈勻,之後連同排骨一齊放上已鋪錫紙嘅烤盤上。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內,烤焗 ( grill ) 5 分鐘。


- 拎出烤盤,用排骨醃料掃南瓜、京蔥同排骨上,之後再焗多 5 分鐘。


- 翻轉所有材料,掃上醃料,焗 5 分鐘後,再掃多次醃料,再焗多 5 分鐘。


- 出爐後盛上碟,灑上七味粉及芝麻即成。



用柚子醋同柚子汁醃過嘅肉排,食落無咁油膩。


 



加埋有少少辛辣嘅京蔥,令到成個餸都變得清爽。



Notes:
- 可選用新鮮一字排,只需醃 2 個鐘就可以。


- 柚子汁可用檸檬汁代替。


- 原食譜係用日本大蔥。



      你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 如果係我...柚子醋都唔會去買.....柚子汁+醋,已係....整一味專登去買成枝...超級唔係路.........
    鑊就更加啦.....煮野 , 係唔需要俾用具局限住既.....
    [版主回覆07/10/2010 01:08:00]        其實我根本無 諗過要買呢支柚子醋 o架,學妳話齋,為 咗煮一樣 餸買樽返 嚟,真係唔係路!!不過因為之前買過一包味噌,未開封已經變到好深色,之後換個包返 嚟都係咁,我怕係果批貨有問題,於是叫職員退錢,但係佢 哋話唔可以退餞,只可以換過另一樣貨品,咁一時間又 諗唔到有咩想買,突然間 諗起呢個 餸,所以咪換 咗佢返 嚟囉!不過我覺得用 嚟整沙律、冷麵醬汁都幾好味呢!         自己就整唔到喇,因為我其實得大約兩湯匙柚子汁 O架咋,係個 friend 用剩俾我 o架!我睇過成份,最重要反而係醬油。

    回覆刪除